Archief - Telenet-installateur

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dries_v

Legacy Member
Problemen heb ik ook niet bij die mensen.
De ene is al wa vriendelijker als de andere, da wel :p

stoeptroep

Legacy Member
Tzijn er verschillende waar je mee kunt zeveren

Raf, guy en mieke ...
De meest hatelijke vind ik christoff :tongue:

En van qua medewerkster van Sales vraag ik altijd christien ;)

Soms zit er wel slechte communicatie tusse die mannen ...

Van de ene moet je binnen bellen alsje u niet kunt afmelden, en de andere maakt van zen voeten als je binnen belt voor dit probleem.

Die mannen weten veel, en kunnen veel ...
14mensen op de IHD :help:

1CEZ

Legacy Member
beste dat ik es voorhad toen ik nog nie lang bezig was
ik had ihd aan de lijn weet niet meer juist wie, en hij zo heel droog gvd café gaat zo traag
tijd dak hier al die porno eraf gooi... eerste minutenlag ik plat :D

1CEZ

Legacy Member
overall Ihd is dik in orde, natuurlijk als er van de mondays zijn met ooc en alles die vastloopt en er staan paar 100 techs binnen te bellen omdat de mailserver nog es plat ligt, is da voor die mannen ook nie echt nen toffe maandag ^^

Khalid

Legacy Member
Guys,
Hoe zijn de slaag kansen voor de screening van Belgacom.
Kennen sommige nog wat vragen, dan weet ik wat me te wachten staat.

lorenzo

Legacy Member
GEZOCHT

Ik ben op zoek naar een 'ervaren' telenet installateur, die op de hoogte is van de reglementering ivm de plaatsing van de kabels aan de gevel van een huis.

Wij zullen binnenkort een nieuwe gevel plaatsen en hadden graag info verkregen ivm de kabels die er nu lopen.

Dus, ik ben op zoek naar een telenet installateur, die hier ons meer info kan over verschaffen!
regio kortrijk (harelbeke), vergoeding is voorzien voor de persoon die bij ons eens wil komen kijken en een korte uitleg geven.

contact opnemen via PM

dank bij voorbaat!

demon326

Legacy Member
Bij mijn bomma is het telefoon probleem nog steeds niet opgelost... Er is een telenet technieker langs gekomen en die zei dat het blauwe lampje(modem?) aan was en dus alles oké was:wtf:.

Intussen kan zei wel iedereen bellen, maar omgekeerd niet.. Ze komt van BGC.. is nu al twee weken zo:unsure:

SteveDotcom

Legacy Member
volgens mij is dat da BGC diene nummer nog niet heeft vrijgegeven ofzo?

demon326

Legacy Member
SteveDotcom zei:
volgens mij is dat da BGC diene nummer nog niet heeft vrijgegeven ofzo?

Twee weken zoiets zou toch wel veel zijn, niet? Er moest ook nog iets aan de paal buiten gedaan worden, maar of dat gedaan is weet ik niet :unsure:

SteveDotcom

Legacy Member
Kheb hetzelfde voorgehad maar dan omgekeerd, die mensen kwamen van telenet en gingen naar BGC en waren ook al 2 weken aant wachten, ik kom bij die klanten aan maar kon hun ni verder helpen, gebelt naar BGC en bleek dat er ergens een probleem was ivm de contracten. Dus ik zou gewoon telenet eens bellen...?

stoeptroep

Legacy Member
Ik geloof dat de examens voor bgc iets moeilijker zijn dan Telenet,
ik heb een goed jaar geleden examen gedaan bij bgc en ik had veel vragen en oefeningen over de wet van ohm en poulliet ofzo, op zich geen enkel probleem als je eletriciteit gevolgd hebt e ;)
Bij telenet moest ik ook die 'wetten' kennen, begod weet ik ni waarom ... Na nu al een tijdje op de 'werkvloer" te zijn, heb ik die nog NOOIT nodig gehad

V()Dk@ LaZeR

Legacy Member
Ik ben deze week gebelt voor op gesprek te gaan voor technieker.
Iemand die mij wa meer info kan geven van zijn daginhoud? Opleidingen, etc? Ook welke tests er zouden zijn als ge solliciteert?

dries_v

Legacy Member
Test hangt beetje af van subco tot subco (welke subco ga je?).
Daginhoud: 08.00 tot 16.30h of 11.00 tot 19.30h installeren. ;)
Opleidingen, normaal ga je eerst een korte periode met tech mee, dan 2 weken opleiding van Telenet zelf, dan eventueel terug bij tech mee tot je alleen de baan opmag.
Maar denk dat de periodes voor en na de opleiding ook wel kunnen verschillen van subco tot subco.

mvg

V()Dk@ LaZeR

Legacy Member
dries_v zei:
Test hangt beetje af van subco tot subco (welke subco ga je?).
Daginhoud: 08.00 tot 16.30h of 11.00 tot 19.30h installeren. ;)
Opleidingen, normaal ga je eerst een korte periode met tech mee, dan 2 weken opleiding van Telenet zelf, dan eventueel terug bij tech mee tot je alleen de baan opmag.
Maar denk dat de periodes voor en na de opleiding ook wel kunnen verschillen van subco tot subco.

mvg

Is omgeving Brussel. Wat houdt de test precies in? Heb kwa studies wel mechanica gedaan maar heb wel basiskennis elektriciteit en pc's zijn ook geen probleem.

Khalid

Legacy Member
Ik moet eerst een screening bij bgc afleggen daar minimum 60% behalen, en dan start ik uiteindelijk aan mijn opleiding.

Iemand deze examen al afgelegd ( ik moet naar Berchem de ex afleggen).

Ik ken mijn wetten ik kan ze toepassen bij serie, parallel en gemengde schakelingen.
PC is zeer goed gekend.
Alleen tis altijd stresy
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan