17/12/2022 - Music meetup

• Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Onze gedeelde agenda ziet er leeg uit!! Maar toch best nog eens overleggen met de missus of zij toch nog iets anders had in gedachten voor die dagen..

Misschien wel best nog even stipuleren of jullie het liever overdag of liever 's avonds zien?

Lijkt me wel fijn als lurker op dit gedeelte en liefhebber van een breed scala aan muziek. Beide data nog vrij hier.

Idealiter Antwerpen daar ik dan met de fiets kan komen.

Lijkt me wel fijn als lurker op dit gedeelte en liefhebber van een breed scala aan muziek. Beide data nog vrij hier.

Idealiter Antwerpen daar ik dan met de fiets kan komen.

We combineren ineens de fotomeeting he @Avondland :unsure:

Heb nog geen zicht op de agenda, vriendin werkt ook in het weekend dus ja..Waar het is maakt me eigenlijk niet uit.

Ik zou dat niet combineren. Uiteindelijk werkt dat niet als "groep a EN b gaat komen" zoals de organisatie altijd hoopt. Maar de realiteit is meestal "alleen de overlap tussen groep a en b komt".

1e datum werkt hier zeker niet vermits ... ik dan al BG BoardGamers hier thuis heb.
2e datum gaat voorlopig wel, al gaat mijn vrouw raar opkijken dat ik 2 weekends na elkaar met forum vriendjes doorbreng 🤨.

Aw ik werk op zaterdagen.

giphy.webp

Ik heb een heel appartement vrij boven mijn zaak, een meeting room is niet eens nodig.

Liefst wel zoveel zuipen dat jullie achteraf niet meer weten waar ik woon. Omwille van de privacy he.

Geen probleem dat @Kid_C niet drinkt, die moet zich toch aan de GDPR houden als mod.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan