Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@StevenFM RWDM please, thanks
Kuch, we zitten wel degelijk in de 1B AMETEUR LIGUE mijn gedachtspijtig zeg die polls kan je na aanmaak niet meer aanpassen
Ik ben geen RWDM fan voor alle duidelijkheid maar gun ze de titel 100% al weet ik ook dat het een moeilijke wordt...hoe zit het met jullie transfers?Goh, zoveel goeie transfers hebben jullie nog niet gedaan. Denk niet dat jullie titelkandidaat nummer 1 zijn.
Ik ben geen RWDM fan voor alle duidelijkheid maar gun ze de titel 100% al weet ik ook dat het een moeilijke wordt...hoe zit het met jullie transfers?

Ik heb vorig seizoen amper gevolgd, maar gaat zeker een gemis zijn. Iemand uit de geburen en volgens mij door de supporters vorig jaar verkozen tot speler van het jaar.@NemesisBE @Mixhell Gezien jullie blijkbaar Lierse-supporters zijn, of alleszins sympathie hebben voor de club, wat vinden jullie van het verlies van Claes? Is dat een verlies voor de club?
Het type transfers dat jullie aan het doen waren/zijn verklaren dat wel een beetje.Beerschot zou nieuwe eigenaar krijgen, gesprekken zijn in de laatste fase.
Ahn ge waart daar ookDe eerste van het seizoen alweer achter de kiezen, RWDM away.
Combi-regeling blijft toch iets belachelijk voor in 1B, half 1 thuis voor een potje in Brussel.