Hellbull89
Member
Ik vrees dat ik hier BG-gewijs uit de toon zal vallen tussen al dit Makita-, Stihl en EGO-geweld, maar ik heb twee jaar geleden gekozen voor een accugrasmaaier van Parkside (Lidl) en heb mijn collectie accutuingereedschap binnen dit ecosysteem sindsdien redelijk sterk uitgebreid, tot zover zonder spijt:
- Grasmaaier
- Haagschaar
- Grastrimmer / bosmaaier
- Voegenborstel
- Bladblazer
- 6 batterijen van 4 Ah
- 2 dubbele opladers
Vooral van de grasmaaier en de bladblazer ben ik erg onder de indruk. De rest van de toestellen doen hun werk ook gewoon goed, zeker voor de prijs.
Wel had ik hiervoor een andere grasmaaier (waarmee alles begonnen is) die ik twee jaar gebruikt heb, maar die wel tekortschoot. Verder ook al twee batterijen (binnen garantie) moeten laten vervangen, elk na iets minder dan twee jaar, omdat ze geen lading meer vasthielden. Qua garantieafhandeling ook geen klachten: de oude accu's gewoon mogen houden en twee nieuwe exemplaren toegezonden gekregen.
- Grasmaaier
- Haagschaar
- Grastrimmer / bosmaaier
- Voegenborstel
- Bladblazer
- 6 batterijen van 4 Ah
- 2 dubbele opladers
Vooral van de grasmaaier en de bladblazer ben ik erg onder de indruk. De rest van de toestellen doen hun werk ook gewoon goed, zeker voor de prijs.
Wel had ik hiervoor een andere grasmaaier (waarmee alles begonnen is) die ik twee jaar gebruikt heb, maar die wel tekortschoot. Verder ook al twee batterijen (binnen garantie) moeten laten vervangen, elk na iets minder dan twee jaar, omdat ze geen lading meer vasthielden. Qua garantieafhandeling ook geen klachten: de oude accu's gewoon mogen houden en twee nieuwe exemplaren toegezonden gekregen.
Paar jaar geleden had ik en Bosch en Black & Decker en Makita en wat Aldi toestanden.