Dat artikel achter een paywall, worden dan de namen van al de reuzegommers voluit genoemd alsook van reuzegommers die er die avond niet bij waren?Klopt, dat artikel was een jaar voor de uitspraak.
De journalisten zullen dan waarschijnlijk nog gedacht hebben dat daar zware straffen op zouden volgen. Acid zijn video was na de uitspraak, toen was duidelijk dat er enkel enorm lichte straffen waren opgelegd. Dat kan ook de frustratie/woede en krachttermen bij Acid gedeeltelijk verklaren volgens mij. Bij journalisten staat er ook een hoofdredacteur (?) boven waar zij hun artikels ter goedkeuring moeten voorleggen, Acid maakt filmkes op zijn zolderkamer. Dat praat het ook weer niet goed, maar verklaart de krachttermen ook weer deels naar mijn mening.
Wat zijn video dus erger maakt: niet enkel waren de gemaakte uitspraken in lijn met wat voorgaande veroordelingen voor onopzettelijke doodslag waren , nu had een rechter die alle feiten had en de wet kent er een oordeeel over geveld.
Dat iemand die amper/niks van de zaak kent openbaar dan maar eventjes het eigen heft in handen neemt en zelf voor rechter gaat spelen is echt wel veel te ver gaan laat staan dat die daar dan, nog eens mensen bij betrekt die niks met die zaak te maken had.
Dat kan ook de frustratie/woede en krachttermen bij Acid gedeeltelijk verklaren volgens mij.
Eerlijk gezegd betwijfel ik dat, er is zoveel nog zwaarder onrecht in onze maatschappij waar acid nog nooit 1 woord over gepiept heeft.
Hier was het iets dat leefde bij zijn doelpubliek en waar hij dacht makkelijk te kunnen scoren.
Elke negatieve aandacht van de media was welkom immers dat brengt hem meer bekendheid en dus meer aantrek naar zijn doelpubliek dit is ook de reden waarvoor hij een werkstraf weigert naar mijn gevoel.