Vega
Well-known member
Over de waarde van een ITAA-titel durf ik nog te discussiëren, of je een Bachelor hebt of niet staat daar eigenlijk buiten. Ga je voor een ITAA-titel zou ik niet voor de Bachelor gaan, ga je niet voor de titel zou ik er ook zeker niet voor gaan. Mijn vrouw is Director Accountancy in één van de 5 grotere spelers op de markt en heeft ook de ITAA-titel niet. Ze is ermee gestart maar uiteindelijk mee gestopt doordat ze van plan was om de studies even tijdens haar zwangerschap op te nemen, wat natuurlijk niet ging.Ik ben zelf helemaal niet zeker of ik in de toekomsr voor ITAA wil gaan. Is een bachelor dan wel een meerwaarde als ik NIET voor de ITAA zou gaan of het wel zou proberen doen en uiteindelijk niet behaal
Mogelijk dat ze er later nog voor gaat, nu heeft ze pakweg 10 jaar meer ervaring dan wanneer ze het destijds probeerde en zal het ook een stuk gemakkelijker gaan. Dat is wel het leuke aan die titel, die kan je gewoon halen wanneer je daar de nodige tijd en ruimte voor hebt. Maar soit, om samen te vatten, daar heb je geen Bachelor voor nodig (in geen van de beide gevallen).