Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zolang die elk jaar zijn monumentje meepikt mag die doen wat hij wil.VDP pols gebroken bij zijn MTB-uitje.
Zullen ze bij Alpecin toch ook niet bepaald mee lachen lijkt me.
VDP pols gebroken bij zijn MTB-uitje.
MVDP heeft carte blanche en Alpecin steunt hem 110% in al zijn cross en MTB avonturen.VDP pols gebroken bij zijn MTB-uitje.
De cross wel, maar MTB heb ik toch m'n twijfels bij. Dat zal allemaal toch iets gecompliceerder liggen.MVDP heeft carte blanche en Alpecin steunt hem 110% in al zijn cross en MTB avonturen.
T wordt anders wel een patroon dat mountainbike verhaal is nu niet bepaald een succes de laatste jaren... .
WK 2023, op zijn muil in de eerste kilometer en naar huis.
![]()
Mathieu van der Poel valt en kan wereldtitel mountainbike vergeten
Mathieu van der Poel kan de wereldtitel bij het mountainbiken vergeten. Minder dan drie minuten na de start van de wedstrijd in Glasgow viel hij en kon hij niet verder.www.omroepbrabant.nl

het is en blijft toch van een totaal andere orde dan wegwielrennen en cross... Zoveel meer explosiviteit en techniek, maar vooral de factor gewicht. Als je ziet welke hellingsgraden ze op een MTB doen, dan is elke 100gr teveel.Ok , vergeten omdat het zo kort was (excuses).
Maar iemand zijn succes baseren op 2 wedstrijden in 3 jaar.
Vind ik wat kort door de bocht![]()
Bwa ja uiteindelijk als hij rijdt is het toch ook niet altijd dat, welke echt grote prijzen heeft hij in die discipline al gepakt?Als je geen MTB wedstrijden rijdt, kan je het moeilijk een succes noemen
In 2021 - OS - Het plankje
In 2022 - Geen MTB
In 2023 - Enkel het testevent van de OS
In 2024 - Geen MTB
.In 2018 altijd top-5 maar geen overwinningen (op XCO, XCC paar overwinningen)Bwa ja uiteindelijk als hij rijdt is het toch ook niet altijd dat, welke echt grote prijzen heeft hij in die discipline al gepakt?
Ik zou hem persoonlijk liever niet meer zien mountainbiken, heeft nog genoeg ruimte om zich op de weg echt bij de allergrootste ooit te zetten. Paar WKs in t veld er nog bij om daar ook nog heel lang de GOAT te blijven.
Ik zie die in het mountainbiken gewoon momenteel niet veel groots winnen, maar bon, hij zal het duidelijk wel super graag doen he dus dat hij dan maar verder doet zeker.