Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst onwel geworden las ik. Dus vermoedelijk iets met het hart dan denk ikHartproblemen of echt een val?
Onwel geworden tijdens het fietsen.
Vol ongeloof lees je dat. Is toch al de zoveelste die onwel wordt en er een actieve levensstijl op nahoudt.
Dat men toch maar eens opzoek gaat naar een oorzakelijk verband.

F**k mijne held uit mijn jongere jaren.Ludo Dierckxsens overleden tijdens de 1000km voor KOTK![]()
1 troost: Hij is gestorven voor het goede doel.Bewegen is goed voor je hart, maar zeer intensief sporten ook?Onwel geworden tijdens het fietsen.
Vol ongeloof lees je dat. Is toch al de zoveelste die onwel wordt en er een actieve levensstijl op nahoudt.
Dat men toch maar eens opzoek gaat naar een oorzakelijk verband.
Idem. Zal hier altijd verbonden blijven met die eerste herinneringen aan koers.Die etappe in '99 zal mij toch ook altijd bijblijven, zowat de periode waar ik als kind interesse in de koers kreeg.

Eh ja. Hij testte negatief.Dan nadien wel geschorst hè![]()
Zeker als je weet wat er toen allemaal rondging van producten.Eh ja. Hij testte negatief.
De controleur: Heb je iets gebruikt?
Den Ludo: Neen niks! Maar een paar maanden geleden had ik kniepijn en kreeg ik wel een cortisonenspuit.
De controleur: Ah ok ik geef het door!
6 maand schorsing. Ach soms was hij iets te eerlijk voor zijn sport.