Algemeen Wielernieuws

"Luister, ik zal niet zeggen dat Pedersen een slechte coureur is, maar het is ook geen goede. En hij is al zeker niet super. Dat is mijn eerlijke mening en dat is de waarheid.”
“Ze maken daar nu een hele goeie van omdat hij een paar ritten in de Ronde van Italië wint. Maar hij kan geen tijdrit winnen en hij kan geen bergrit winnen. Dan ben je voor mij geen supercoureur. Wat heeft Pedersen al gewonnen?”
Gotta love Roger.
Die man mag van mijn part 100j worden en elk kwartaal zijn gal spuwen over de huidige generatie.

Gotta love Roger.
Die man mag van mijn part 100j worden en elk kwartaal zijn gal spuwen over de huidige generatie.

“Het is zeker dat Vingegaard een goede ronderenner is, maar hij rijdt niet. Waarvoor betalen ze die een heel jaar? En van Pogacar zal ik niet klappen, maar welke tegenstand heeft hij? Zoals ze hem in de Strade Bianche negentig kilometer laten rijden. En de enige die iets geprobeerd heeft, is Pidcockske (Tom Pidcock, red.). Komaan, jong. Mij zouden ze daar niet zo rap gelost hebben. Op het zand, in de stenen. Ik zou die koers graag gereden hebben.”

:lol:

Kunnen ze Roger niet naast Carl zetten?

amai vlug hersteld van gisteren (Philipsen deed gisteren natuurlijk ook wel mee) maar vooral dat hij dit nu ook kan in een vlakke sprint toch wel sterk.

Wel ferme moves moeten doen om een gaatje te vinden zat erg ver maar op het juiste moment overal tussendoor kunnen glippen. Heeft zeker geen schrik.

Stel je voor dat Lemmen deze koers wint. Zo een pannekoek is dat ook weer niet en wie weet stijgt hij boven zich uit als kopman in deze situatie.
Of de Fransen mogen hopen op eindwinst.

Amai Merckx toch fameus oud geworden, duh 80, ma zo ingevallen man, vel over been bijna.

edit: goudvinkenplein is blijkbaar in sint-pieters-"leeuw" volgens sporza

Laatst bewerkt:
Omdat het gemakkelijker is om in de Ronde van België te winnen?
Je bent geselecteerd voor de Tour. Zou het niet logischer zijn om je te testen tegen mannen, die de Tour gaan rijden?
Ik zie op het eerste zicht niet direct een mede-puncher van Tourniveau in de Belgische ronde.
De vierde rit naar Durbuy is aankomst bergop. In feite moet hij winnen, wil hij kans maken op een rit in de Tour.
Ik zeg niet dat hij in Zwitserland (mocht hij daar zijn) zich elke dag moet uitpersen, maar op zijn manier zijn momentjes uitkiezen, daar ga je niet supervermoeid van geraken. Zijn toch twee ritten (gisteren en vandaag) dat hem moeten liggen in Zwitserland.

Je bent geselecteerd voor de Tour. Zou het niet logischer zijn om je te testen tegen mannen, die de Tour gaan rijden?
Ik zie op het eerste zicht niet direct een mede-puncher van Tourniveau in de Belgische ronde.
De vierde rit naar Durbuy is aankomst bergop. In feite moet hij winnen, wil hij kans maken op een rit in de Tour.
Ik zeg niet dat hij in Zwitserland (mocht hij daar zijn) zich elke dag moet uitpersen, maar op zijn manier zijn momentjes uitkiezen, daar ga je niet supervermoeid van geraken. Zijn toch twee ritten (gisteren en vandaag) dat hem moeten liggen in Zwitserland.

Waarom zou je op zijn leeftijd niet bewust mogen kiezen om alles op te rollen in een .pro rittenkoers?
Het gaat echt geen verschil maken dat je nu tegen mannen in Zwitserland gaat rijden. Bij trek zullen ze zijn prestatie wel kunnen vergelijken met wat er in Zwitserland gebeurt.
De tour is een heel ander paar mouwen, daar rijden ook andere krachtbonken rond zoals een WVA en een MVDP om er nu maar 2 te noemen.

En aan welke puncher in Suisse denk je dan?

Eerste test voor Jarno Widar in de Giro Next Gen:
1750146291034.png

Terug
Bovenaan