Tijdens het lopen wel. Overdag veel koffie ja... slechte gewoonte, nu overgestapt op thee.Zo waren de krampen/verrekkingen in mijn kuit ook, steeds uit het niks.
Drink je voldoende, in de dag en tijdens het lopen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tijdens het lopen wel. Overdag veel koffie ja... slechte gewoonte, nu overgestapt op thee.Zo waren de krampen/verrekkingen in mijn kuit ook, steeds uit het niks.
Drink je voldoende, in de dag en tijdens het lopen?
Ik had dit onlangs voor. Ik heb dan gewoon een weekje gelopen zonder onderbroek en het was genezen.Ben sinds enkele maanden terug meer aan het lopen, afstanden 5-10km. Nu heb ik vaak last van schuur plekken aan de binnenkant van men been/bil. Boxershort die opkruipt wss en zo gaat wrijven.. Is er speciaal loop ondergoed? Of zalfjes die je kan smeren?
Tips zijn welkom
Gewoon een echte looplegging aandoen. Geen last meer van schurende ballen: https://www.underarmour.eu/nl-be/p/shorts/herenshorts_heatgear_pocket_long/1361602.htmlIk had dit onlangs voor. Ik heb dan gewoon een weekje gelopen zonder onderbroek en het was genezen.
Je hebt ook van die loopbroekjes met zo'n extra onderbroek in de loopbroek. Dan heb je sowieso geen onderbroek nodig.
Ik heb er zo ook eentje die ik gebruik als ik er echt te veel last van heb.
Da's toch een serieuze contradictie hoor.Ik. Met een sportonderbroek welliswaar.
Anders loopt dat toch irritant te bengelen of is het ijskoud
Gelukkig doe ik er nog een loopbroek overheen hé.Wie loopt er nu ook met een onderbroek?!![]()
Daar heb ik er ook eentje van. Die doe ik meestal aan tijdens mijn langere duurlopen.Gewoon een echte looplegging aandoen. Geen last meer van schurende ballen: https://www.underarmour.eu/nl-be/p/shorts/herenshorts_heatgear_pocket_long/1361602.html

Als ik een lange tight aandoe dan draag ik een sportonderbroek.Wie loopt er nu ook met een onderbroek?!![]()
Ik ook wel, gewoon opletten dat ik de juiste onderbroek heb.Wie loopt er nu ook met een onderbroek?!![]()
Heel af en toe kan ik last hebben van schuurplekken als ik al wat oudere onderbroeken aandoe. Met Calvin Klein onderbroeken heb ik nu geen problemen, vroeger had ik er van Puma die goed waren voor het lopen maar die zijn ondertussen versleten en weg gedaan.Ivm T-shirts. Ik loop bijna altijd met een under the armour Loop T-shirt. Dat is grotendeels polyester. Zeker géén katoen! Dat is dodelijk voor mijStraf dat er zoveel mensen zijn die met katoenen onderbroeken lopen.
Ge loopt toch ook niet in katoenen t-shirts of shorten? Of doen jullie dat wel?

Lopen met een katoenen tshirt of short is nu toch wel een paar factoren vervelender dan gewoon met je onderbroek? Zonder onderbroek kan ik het me gewoon niet voorstellen hoe vreemd het zou voelen. Speciaal "hardlooponderbroeken" kopen lijkt me dan ook weer zo nutteloos geldspenderen.Straf dat er zoveel mensen zijn die met katoenen onderbroeken lopen.
Ge loopt toch ook niet in katoenen t-shirts of shorten? Of doen jullie dat wel?