De prijs voor kortste shortje heb ik wel gewonnen.
En voor harigste benen, holy shit brother!
Ga daar eens met een Veet mesje over, niks zo snel dan gladde benen!
Proficiat overigens. Hopelijk morgen niet al te stijf

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De prijs voor kortste shortje heb ik wel gewonnen.

24u na deze post, mama mia. Gewoon rustig gaan lopen, Z2 en 176spm gemiddeld. Gedoucht, gegeten, het leven was mooi. De auto uitgestapt en sindsdien kreupel. Pijn aan de buitenkant van de knie, plooien is lastig, olympische limiet lopen wordt lastig. Alles lijkt er op dat het te maken heeft met een IT band dingetje, dus morgen maar eens rondbellen voor een deftige analyse van mijn looptechniek en ditto anamnese. Dé reden dat ik altijd traag loop en voorzichtig ben met volume is de vrees voor pijntjes. Is dit wat het dertigplus zijn betekent?![]()
Mmm ik klop hem hoor.En voor harigste benen, holy shit brother!
Proficiat overigens. Hopelijk morgen niet al te stijf![]()

Iemand die in of rond hasselt een goede kinesist kan aanraden? Zou vooral ifv preventie zijn dat ik eens wil passeren
had ik gezien maar dan gaat mn vriendin ineens in blessures verzeilen en dat kost dan ook weer wat.
Eerste keer dat je mannenbenen ziet?En voor harigste benen, holy shit brother!
Proficiat overigens. Hopelijk morgen niet al te stijf![]()
ja, kendl54l heeft wel rare trekken/fixaties, welke man scheert nu ook zijn benen?Eerste keer dat je mannenbenen ziet?

Ik heb gisteren op een aantal punten op het parcours gestaan om te supporteren/bevoorraden.ja, kendl54l heeft wel rare trekken/fixaties, welke man scheert nu ook zijn benen?
Wat maakt de marathon van Gent eigenlijk zwaar (buiten de wind) veel helling/draaien en keren? Dan weet ik dat ik daar in de toekomst ook niet moet komen lopen![]()
Echt zwaar zou ik zeker niet zeggen, want ik heb "maar" 132hm. Maar er zijn wel heel veel kasseien en veel scherpe bochten die, als je in groep loopt de snelheid en het ritme breken. Ik heb mij toch een aantal keer redelijk zwaar mistrapt door niet uit mijn doppen te kijken.ja, kendl54l heeft wel rare trekken/fixaties, welke man scheert nu ook zijn benen?
Wat maakt de marathon van Gent eigenlijk zwaar (buiten de wind) veel helling/draaien en keren? Dan weet ik dat ik daar in de toekomst ook niet moet komen lopen![]()
)) Er is maar 1 challenge voor mij om straks 1:25 te lopen: Hinderlijk volk dat start met de pacer van 1:25 terwijl ze amper 2:00 kunnen lopen. En als je roept opzij dan kijken ze niet eens om of praten ze gewoon verder tegen hunne buurvrouw of man.De massa mensen was wel veel minder hinderlijk dan in Antwerpen op de 10 miles, de sfeer (als Gentenaar) was ook wel een héél pak minder.
Ik zie wel vaker mannenbenen.Eerste keer dat je mannenbenen ziet?

Is dat ne foto van uw eigen?Benen scheren is overigens ook vrij normaal in de loopsport![]()

Nope, volgens mij de soort benen waarvan hij klaar komt.Is dat ne foto van uw eigen?
Eindelijk weten we hoe je er uit ziet!
Dat zadel staat toch veel te hoog voor @MrKend54lIs dat ne foto van uw eigen?
Eindelijk weten we hoe je er uit ziet!
om dan stil te vallen op de KeizersbergHet zwaartepunt van m'n training ben ik over. Ik voel het aan m'n lichaam. Kleine kwaaltjes ook aan de luchtwegen.
De kleine 2 weken taper tot 12 april gaan deugd doen.

Hier ook ingeschreven voor de 100k. Best wel prijzig 170 euro met t-shirt en medailleInschrijving voor Bear & Grizzly trail zijn open sinds vandaag, was de voorbije jaren steeds uitverkocht... dus wie beetje zot op en af de hellingen van de Voerstreek wil lopen(zelf ingeschreven voor de 100k)
.Ik heb hun jaarabonnement genomen, haal je er dubbel en dik uit als je veel trails doetHier ook ingeschreven voor de 100k. Best wel prijzig 170 euro met t-shirt en medaille.