Alloo bij de Verkeerspolitie

Zegt er daar ene ‘ja, ik ben nu mindervalide, ik heb geen werk meer. Maar er is nog véél dat ik kan doen hoor, veel trucs!’

Ondertussen bij de ziekenkas: ‘🧐🧐 pardon??’
Diene vent is wel zijne arm kwijt, toch niet veel om jaloers op te zijn. En met veel doen bedoeld hij niet perse dat hij zwart werk ofzo

"Met veel doen" bedoelt hij "zijn plan trekken", zonder afhankelijk te zijn van iemand.
Vlees snijden, boterham smeren, trui aantrekken, etc...

Die scene met die brommer in tegenrichting: fietser doet hetzelfde en krijg geen bekeuring. Had echt gedacht dat die bromfietser er iets van ging zeggen

Die scene met die brommer in tegenrichting: fietser doet hetzelfde en krijg geen bekeuring. Had echt gedacht dat die bromfietser er iets van ging zeggen
Was volgens mij omdat de brommer zich nog even op de rijweg begaf in tegengestelde richting en niet alleen op het fietspad.
Maar, inderdaad, daarvoor mogen ze gerust ook boetes uitdelen. Het is niet veel gevraagd om te wachten aan verkeerslichten en een klein omweggetje te maken van x-meters.

Rare agent die met zijn baard op de moto. Die zit constant die mens zijn voornaam te zeggen zodat het eigenlijk redelijk cringe begint te worden.

De nieuwe tuibrug (allee ja, nieuw. al een jaar of 7 oud) en de Ghelamco Arena, voor diegenen die het nog niet zouden gemerkt hebben. Zit in de intro stukjes

dYR43da.jpg

Rare agent die met zijn baard op de moto. Die zit constant die mens zijn voornaam te zeggen zodat het eigenlijk redelijk cringe begint te worden.
Oké Thibault, we zullen het niet meer doen, Thibault. :unsure: (was raar ja).

Kon die Roemeense vader geen Engels?
Want verder doen in het Nederlands terwijl die dat echt allemaal niet begrijpt is ook nogal speciaal.

Wat is dat nu?

Er staat zo een reservatiebord voor een verhuiswagen.
Maar als er een auto geparkeerd staat, dan kunnen ze hem alleen "vragen" om weg te rijden en kan hij niet beboet worden?
Wat is dan het nut van zo'n bord?

123095.jpg

Wat is dat nu?

Maar als er een auto geparkeerd staat, dan kunnen ze hem alleen "vragen" om weg te rijden en kan hij niet beboet worden?

123095.jpg
Was dat niet omdat dat een lichte vracht was dat die daar mocht staan? Heb het maar met een half oog gevolgd

Was enkel een reservatiebord dacht ik.

Wil je dat ze effectief takelen dan moet je een parkeerverbod aanvragen (en betalen waarschijnlijk) aan de stad/gemeente.

Wat is dat nu?

123095.jpg
Dat betreft een verkeersbord E9c wat toelaat om daar te parkeren met een lichte vracht of vrachtwagen. Nergens in de wegcode staat dat zo een parkeerplaats exclusief voor een verhuisfirma is of voor degene die de plaats aanvraagt. Het voertuig dat er op dat moment geparkeerd stond staat bij DIV na controle blijkbaar ingeschreven als lichte vracht en is met andere woorden niet in overtreding. Vandaar dat ze hem enkel konden vragen om zich te verplaatsen en niet konden beboeten of takelen. Had desbetreffend voertuig ingeschreven gestaan als personenwagen kon men dat wel...

Dat betreft een verkeersbord E9c wat toelaat om daar te parkeren met een lichte vracht of vrachtwagen. Nergens in de wegcode staat dat zo een parkeerplaats exclusief voor een verhuisfirma is of voor degene die de plaats aanvraagt. Het voertuig dat er op dat moment geparkeerd stond staat bij DIV na controle blijkbaar ingeschreven als lichte vracht en is met andere woorden niet in overtreding. Vandaar dat ze hem enkel konden vragen om zich te verplaatsen en niet konden beboeten of takelen. Had desbetreffend voertuig ingeschreven gestaan als personenwagen kon men dat wel...
Maar ze hadden het wel beter mogen uitleggen tegen die man (ja als hij alle regels kende niet nodig maar hoeveel mensen zijn er zo ...), want nu leek het alsnog dat hij zich moest verplaatsen.
Er is gezegd "allé als ge wilt hé" maar misschien kwam dit eerder "al grappend" over voor hem.

Luc Alloo is gewoon een marginale mens, hoe dat die Sandy Tura heeft vastgekregen lol
Wat is er mis met een hobby als gamen?Toch niks mis mee?

Er wordt in het algemeen toch nog steeds neergekeken op gamen.

Was onlangs ook nog in de slimste mens. “Mijn ex was een gamer”

Zucht.

Maar elke dat op cafe gaan dat is ok?

Terug
Bovenaan