Ik denk hier in Europa weinig nuttigs, of toch zeker (in mijn opinie) de 4000€ niet waard.En wat krijg je concreet terug voor die EUR 4000? Want dat is toch een serieuze step-up van de platinum
Je hebt die "persoonlijke concierge" die bijvoorbeeld tafels in populaire maar volledig volgeboekte restaurants kan regelen, ticketjes voor uitverkochte sportwedstrijden en concerten, maar mijn buikgevoel is dat dat eerder in de USA goed zal werken en véél minder hier in Europa.
Ik ken wel iemand die er een heeft (eigenaar van redelijk grote KMO die meer in Amerika zit per jaar dan hier), en voor hem hadden ze wel op een half uurtje tijd een paar ticketten voor Tomorrowland kunnen regelen.
De platinum, zoals de meeste hier hebben, is echt wel de gulden middenweg, en kost eigenlijk quasi niets als je de voordelen ervan gebruikt.
Wanneer je graag uit eten gaat heb je al gelijk 300€ terug verdiend, een goede europe Assitanve reisverzekering is inbegrepen, en nog wat dingetjes, dat maakt die 780€/jaar wat behapbaarder.
limieten op kaarten of overschrijvingen, dat komt altijd naar boven op het meest ongepaste moment.
...
We vliegen vak via Schiphol dus dit is ideal.