Strijkijzer
Redactiechef
Bon, na een eerdere fout waarbij ik een filmrolletje ontwikkelt heb waar niks opstond (omdat het slecht in de camera was geladen) nu dus de eerste keer met iets waar effectief beelden opstaan.
TWEE UUR ZITTEN FUCKING PRUTSEN MET ZO EEN WISSELZAK OM DAT FUCKING ROLLETJE OP DIE REEL TE KRIJGEN.
Bon, dat is dan uiteindelijk half gelukt en ik heb gewoon dat ding in de ontwikkeltank geramd want ik was het beu. Helemaal opgefokt uiteraard ook gewoon met stock zitten ontwikkelen ipv 1+1 en de ontwikkeltijden dus voor geen reet klopten. Dan maar een minuutje vroeger gestopt om niet te laten overontwikkelen
Uiteindelijk staat er wel iets op, maar my god, zoveel stress dat dees was.
TWEE UUR ZITTEN FUCKING PRUTSEN MET ZO EEN WISSELZAK OM DAT FUCKING ROLLETJE OP DIE REEL TE KRIJGEN.
Bon, dat is dan uiteindelijk half gelukt en ik heb gewoon dat ding in de ontwikkeltank geramd want ik was het beu. Helemaal opgefokt uiteraard ook gewoon met stock zitten ontwikkelen ipv 1+1 en de ontwikkeltijden dus voor geen reet klopten. Dan maar een minuutje vroeger gestopt om niet te laten overontwikkelen
Uiteindelijk staat er wel iets op, maar my god, zoveel stress dat dees was.

Heb ook zo ne zak om dat allemaal in te doen, met twee van die armen aan.