Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En dan nog de plaats vinden om het te doen en dan lichtdicht en stofvrij makenOm hier een update te geven, heb een durst m305 aangeschaft om zelf prints te maken.
Toch wel verschoten hoeveel brol ge hiervoor nodig hebt, heb mezelf weer wat aangedaan![]()

Heb je alles al? Ik heb nog wel wat dingetjes liggen die weg mogen gelijk een doosje contrastfilters enzoOm hier een update te geven, heb een durst m305 aangeschaft om zelf prints te maken.
Toch wel verschoten hoeveel brol ge hiervoor nodig hebt, heb mezelf weer wat aangedaan![]()
hetgeen ik echt nodig heb zijn van die papier tangenHeb je alles al? Ik heb nog wel wat dingetjes liggen die weg mogen gelijk een doosje contrastfilters enzo
dat vind ik nergens, maar ik accepteer donaties van eenders wat 
Ik snuister straks eens in de dokadoos!hetgeen ik echt nodig heb zijn van die papier tangendat vind ik nergens, maar ik accepteer donaties van eenders wat
![]()

Offtopic: welk hondenras is dit?
Ziet er uit als een Chow ChowOfftopic: welk hondenras is dit?

Ik dacht misschien een Eurasiër, maar dat is dan ook een kruising van een chowchow en een ander ras dacht ik. (Zou ik eventueel nog in geïnteresseerd zijn door het karakter en beter samengaan met katten.) Maar goed, dit is het hondentopic niet.Ziet er uit als een Chow Chow