Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
128 yes please, met dagelijks gelijktijdig een dubbele match.Inderdaad echt veel om uit te kiezen. Dit had ook met 128 nominaties mogen zijn van mij. Als ik nu nog een tweede zou mogen nomineren: Jimi Hendrix
Telt pas als ik het zeg dus ik reken dit niet mee.Vorige keer was ik te laat voor een tweede nummer, nu dan goed op tijd.
Onmogelijke opdracht eigenlijk. In vergelijking waren de 2020's een fluitje van een cent.

Is dat niet teveel?@Kid_C echt geen 128 en 2 matchkes per dag in ronde 1?
Denk het wel. Ik gok dat er meer mensen gaan afhaken of minder vaak meedoen als er twee battles per dag zijn. Zou soms aanvoelen als huiswerk.Is dat niet teveel?
Lanceer anders een poll?Is dat niet teveel?
De diepe vocals van sommige Duitse vrouwen fascineren mij echt (had ik maar zo'n stem (en nee, beginnen roken ga ik nu niet doen
Omdat Nico al Broadcast was 30 jaar voor datum.
)). Inga Rumpf van (o.a.) Frumpy is zo ook een goed voorbeeld. Aleer ik daar een clip van zag dacht ik gewoon dat Frumpy een mannelijke vocalist had.Ook denk ik niet dat iedereen de tijd ervoor heeft. (Ik niet, in ieder geval.Denk het wel. Ik gok dat er meer mensen gaan afhaken of minder vaak meedoen als er twee battles per dag zijn. Zou soms aanvoelen als huiswerk.
Ik stem voor 64 nummers en 1 battle per dag.
)Is dat niet teveel?
zolang mijn keuze als winnaar eruit komt is het mij allemaal gelijk. Als er nu één periode is waar er toch geen discussie mogelijk is het toch wel dezeDenk het wel. Ik gok dat er meer mensen gaan afhaken of minder vaak meedoen als er twee battles per dag zijn. Zou soms aanvoelen als huiswerk.
Ik stem voor 64 nummers en 1 battle per dag.

Vergeet geen rekening te houden met de overbekendheidsfactor en overplayness.zolang mijn keuze als winnaar eruit komt is het mij allemaal gelijk. Als er nu één periode is waar er toch geen discussie mogelijk is het toch wel deze![]()
Natuurlijk en ik bedoelde het ook eerder als grap. Het blijft voor mij het beste nummer ooit gemaakt.Vergeet geen rekening te houden met de overbekendheidsfactor en overplayness.
Fantastisch nummer en zelf wordt ik het nooit beu, maar Dazed and Confused kan mss meer effect teweeg brengen.
Ik vrees van wel.Is dat niet teveel?
Uiteraard ook fan en de solo na het trippy segmentje gaat echt hard. Maar ik heb nooit begrepen waarom dit nummer zo'n reputatie heeft.Natuurlijk en ik bedoelde het ook eerder als grap. Het blijft voor mij het beste nummer ooit gemaakt.