Battle Royale: the 1960's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onmogelijke opdracht eigenlijk. In vergelijking waren de 2020's een fluitje van een cent.

Amai, ik stond ook al klaar om deze te nomineren.

Onder het mom 'hoe meer Neil, hoe meer vreugd':

Of is het stom om twee nummers van hetzelfde album in de lijst te hebben? :unsure:

Ik ben er te lang over aan het nadenken, gewoon gaan met m'n gevoel. Het was ofqwel deze ofwel Memory of Pain van Aynsley Dunbar Retaliation, maar dat komt van het album dat mijn eerste AOTW was, dus die heeft zijn tijd in de BG spotlight al gekregen.

Dan maar voor Little Willie John, destijds ontdekt op de soundtrack van John Sayles' onvolprezen Lone Star en met veel plezier naar blijven luisteren.

Single opgezocht op Discogs, release jaar 1960

Laatst bewerkt:

Omdat Nico al Broadcast was 30 jaar voor datum.
De diepe vocals van sommige Duitse vrouwen fascineren mij echt (had ik maar zo'n stem (en nee, beginnen roken ga ik nu niet doen :unsure: )). Inga Rumpf van (o.a.) Frumpy is zo ook een goed voorbeeld. Aleer ik daar een clip van zag dacht ik gewoon dat Frumpy een mannelijke vocalist had.

Ik zou het bij 64 houden, we hebben de jaren '70, 80, 90 en 00 ook nog te doen.

Bij de AOTW's merk je de aandacht ook dalen naar het einde toe.

Denk het wel. Ik gok dat er meer mensen gaan afhaken of minder vaak meedoen als er twee battles per dag zijn. Zou soms aanvoelen als huiswerk.

Ik stem voor 64 nummers en 1 battle per dag.
Ook denk ik niet dat iedereen de tijd ervoor heeft. (Ik niet, in ieder geval. :unsure: )

Is dat niet teveel?

Denk het wel. Ik gok dat er meer mensen gaan afhaken of minder vaak meedoen als er twee battles per dag zijn. Zou soms aanvoelen als huiswerk.

Ik stem voor 64 nummers en 1 battle per dag.
zolang mijn keuze als winnaar eruit komt is het mij allemaal gelijk. Als er nu één periode is waar er toch geen discussie mogelijk is het toch wel deze :)

zolang mijn keuze als winnaar eruit komt is het mij allemaal gelijk. Als er nu één periode is waar er toch geen discussie mogelijk is het toch wel deze :)
Vergeet geen rekening te houden met de overbekendheidsfactor en overplayness.
Fantastisch nummer en zelf wordt ik het nooit beu, maar Dazed and Confused kan mss meer effect teweeg brengen.

Vergeet geen rekening te houden met de overbekendheidsfactor en overplayness.
Fantastisch nummer en zelf wordt ik het nooit beu, maar Dazed and Confused kan mss meer effect teweeg brengen.
Natuurlijk en ik bedoelde het ook eerder als grap. Het blijft voor mij het beste nummer ooit gemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan