Cattadelic
Banned
Het is al wekenlang uitgesproken ijsjesweer. Zelf bijt ik graag aan ijsjes terwijl ik anderen steevast zie likken. Wat is jouw voorkeur?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijten en zuigen.Het is al wekenlang uitgesproken ijsjesweer. Zelf bijt ik graag aan ijsjes terwijl ik anderen steevast zie likken. Wat is jouw voorkeur?

Poll aangepast!Bijten en zuigen.![]()
En hoe komt het ijs van het potteke in je mond?Ik eet liever uit een potteke![]()
Met een lepel héEn hoe komt het ijs van het potteke in je mond?

En hap je die af, lik je die af of zuig je die af?Met een lepel hé![]()

Likken en zuigen, depends welk ijsje. Bijten kan ook maar dan is dat om de chocola van de magnum te bijten

Het treft wel dat de OP een avatar van een poes heeft.Ik raad iedereen alvast aan het volgende topic te volgen
![]()
Groot - Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic
Zie je die toch niet meer wekelijks en dan wip je gewoon in de auto :love2:www.beyondgaming.be
Idem. Ik vind hoorntjes en frisco's afschuwelijk, dus doe maar een potje! Met een lepeltje...Ik eet liever uit een potteke![]()
En als naam de Italiaanse vertaling van poesje likken.Het treft wel dat de OP een avatar van een poes heeft.
En dan bestel je daarom een ijscoupe in plaats van een hoorntje, steken ze ter versiering een hoorntje bovenop die bollen ijs.Idem. Ik vind hoorntjes en frisco's afschuwelijk, dus doe maar een potje! Met een lepeltje...

Ik doe dat ook bij de dochter en noem het dan eenEn dan bestel je daarom een ijscoupe in plaats van een hoorntje, steken ze ter versiering een hoorntje bovenop die bollen ijs.![]()
! 
Ja, of zo van die ronde platte koeken of van die ronde pijpjes (in welk topic zitten we hier nu weeral?En dan bestel je daarom een ijscoupe in plaats van een hoorntje, steken ze ter versiering een hoorntje bovenop die bollen ijs.![]()
)Idem. Ik vind hoorntjes en frisco's afschuwelijk, dus doe maar een potje! Met een lepeltje...