Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begrijp niet zo goed wat er mis is met Levis. Heb dit nog gelezen hier op het forum, maar wij hebben totaal geen problemen met Levis verf. Schildert fijn, geeft goede dekking en is makkelijke afwasbaar. En qua prijs valt het goed mee als je gebruik maakt van de promo's die regelmatig voorbij komen bij Hubo, Gamma of Brico.Trimetal, supergoede verf maar kostelijk. Kocht die op budgetverf.nl waar die veel goedkoper was.
Net mijn zolder met Levi’s is gedaan omdat het toch maar op wat gyproc muren was en echt prullen.
Ind, ook net de bovenkamers met levis gedaan en ging verdomd goed. Lichtere kleuren waren perfect gedekt in 2 lagen, donkere kleuren hadden 3 lagen nodig.Ik begrijp niet zo goed wat er mis is met Levi's. Heb dit nog gelezen hier op het forum, maar wij hebben totaal geen problemen met Levi's verf. Schildert fijn, geeft goede dekking en is makkelijke afwasbaar. En qua prijs valt het goed mee als je gebruik maakt van de promo's die regelmatig voorbij komen bij Hubo, Gamma of Brico.
Ik begrijp niet zo goed wat er mis is met Levis. Heb dit nog gelezen hier op het forum, maar wij hebben totaal geen problemen met Levis verf. Schildert fijn, geeft goede dekking en is makkelijke afwasbaar. En qua prijs valt het goed mee als je gebruik maakt van de promo's die regelmatig voorbij komen bij Hubo, Gamma of Brico.
Hele zolder gedaan met de perfection reeks van de brico. 2 lagen wel, maar voor de rest geen centje pijn tbh.Blijf weg van de goedkope huismerken en ook van te goedkope borstels. Het is zoveel aangenamer om te schilderen met verf die niet rondspat en ge geen haren uit de verf moet vissen.
Puur door de reclame dan... of?Colora. Punt.
Ja WSS wel. Maar de afwerking was on a budget en heb het me toch niet beklaagd. Was ook iets van een 100-200 e verf voor 120m2 te schilderen ofzo.Je weet het verschil ook maar tussen goedkope verf en duurdere verf als je het geprobeerd hebt.
Als je nooit het andere geprobeerd hebt, weet je niet meteen wat de grote verschillen zijn.
Maar los van het resultaat, het schilderen zelf gaat ook zo veel vlotter met betere verf. Daar alleen al voor zou ik voor de duurdere kiezen.