Bijverdienen met thuiswerk

Beraldo

Member
Zijn er eventueel mensen die een vaste job hebben, maar van thuis uit nog op een bepaalde manier extra geld verdienen? Ik ben op zoek naar opties om nog een extra centje bij te verdienen, alleen als het van thuis uit kan. Iemand de gouden tip?

Tja, webdesign. Of gaming en met betaalde ads werken. Maar bij beiden moet je er natuurlijk goed in zijn...

Zijn er eventueel mensen die een vaste job hebben, maar van thuis uit nog op een bepaalde manier extra geld verdienen? Ik ben op zoek naar opties om nog een extra centje bij te verdienen, alleen als het van thuis uit kan. Iemand de gouden tip?

Er is altijd een indier die het voor een tiende van jouw prijs doet.

Er is altijd een indier die het voor een tiende van jouw prijs doet.
Niet alles is IT, he. Ik heb nog een bijberoep in juridisch/financieel advies van thuis uit. Ik zie dat een Indiër niet doen :).

Vriendin had een webshop met zelfgemaakte kledij voor kinderen. Dat is al iets gemakkelijker voor een Indiër

Dé gouden tip bestaat natuurlijk niet. Zoek online eens naar freelance opdrachten thuiswerk, zijn honderden aanbiedingen voor op de verschillende vacaturesites, zal mogelijk wel iets inzitten... Vraag is natuurlijk ook wat uw skills zijn en waar je uw tijd wilt insteken.

Coldcalling op commissie. Zijn mensen die dat doen voor X aantal dagen per week en dus gewoonweg iedereen coldcallen voor een "klant". (Ofdat nu b2b of b2c is.)

Ik vind het ook wel raar dat je zoiets zo moeilijk kan vinden. Er is toch genoeg administratief werk die van thuis uit kan gedaan worden?

Ik zie in mijn omgeving twee groepen die het goed doen met thuis iets bij te verdienen.
Diegene in de beauty en mental health: nagelsalonnetje, kappers, coach, therapeut,...
Diegene in de hobby sfeer: enorm aanbod aan workshops

Kunt ge meer uitleg geven?

Misschien interessant op termijn..

Ik ben zelf geen boekhouder, dus kan weinig relevante details geven. Maar zie post #9 en #10 in dit topic:

Boekhouders zijn al jaren een knelpuntberoep, en eenmaal je de gepaste diploma's hebt, is het niet zo moeilijk om in bijberoep wat boekhouding te doen. Afin, volgens wat ik lees via ander googlewerk.

Ik ben zelf geen boekhouder, dus kan weinig relevante details geven. Maar zie post #9 en #10 in dit topic:

Boekhouders zijn al jaren een knelpuntberoep, en eenmaal je de gepaste diploma's hebt, is het niet zo moeilijk om in bijberoep wat boekhouding te doen. Afin, volgens wat ik lees via ander googlewerk.
Denk er dan wel aan dat ge een slaaf zult worden van uw klant. Altijd en overal gaat ge bereikbaar moeten zijn.

Denk er dan wel aan dat ge een slaaf zult worden van uw klant. Altijd en overal gaat ge bereikbaar moeten zijn.

Dat zou ge in theorie van ieder beroep kunnen zeggen waar ge klanten hebt, maar zolang ge correcte afspraken maakt, zie ik niet in waarom je altijd en overal bereikbaar moet zijn.
Mijn vrouw heeft haar eigen bedrijf als consultant en haar boekhouder is niet altijd en overal bereikbaar. Die stoppen om 17h, werken niet in het weekend en gaan ook 2-3 weken op vakantie in de zomer. Mijn vrouw heeft die al gebeld in de avond en in het weekend, zonder antwoord. Mails krijgen 's avonds ook geen antwoord bv.

Volgens mij kan je niet zomaar even een cursus doen en zelfstandig boekhouder worden hoor 😅. Een kennis was hiervoor geïnteresseerd omdat het ook als extraatje te doen.

Je moet erkenning krijgen en ik geloof dat je hiervoor een stage dient te door te lopen.

Allez misschien dat je bij een boekhoudkantoor aan de slag kan voor enkele uren in de week. Geen idee hoe die sector werkt.

Volgens mij kan je niet zomaar even een cursus doen en zelfstandig boekhouder worden hoor 😅. Een kennis was hiervoor geïnteresseerd omdat het ook als extraatje te doen.

Je moet erkenning krijgen en ik geloof dat je hiervoor een stage dient te door te lopen.

Allez misschien dat je bij een boekhoudkantoor aan de slag kan voor enkele uren in de week. Geen idee hoe die sector werkt.
Ik kan mis zijn, maar ik denk inderdaad dat het een beetje moeilijker is dan "ik heb nekeer nen avondcursus boekhouden gevolgd".

Terug
Bovenaan