Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn er eventueel mensen die een vaste job hebben, maar van thuis uit nog op een bepaalde manier extra geld verdienen? Ik ben op zoek naar opties om nog een extra centje bij te verdienen, alleen als het van thuis uit kan. Iemand de gouden tip?
Niet alles is IT, he. Ik heb nog een bijberoep in juridisch/financieel advies van thuis uit. Ik zie dat een Indiër niet doenEr is altijd een indier die het voor een tiende van jouw prijs doet.
.Onlyfans
Thuis mannen (of vrouwen) ontvangen natuurlijk.

Kijk, het is om te lachen, maar het is eigenlijk maar half om te lachen.Bedankt voor de enorm nuttige bijdrages.
Aan alle anderen. Bedankt voor de tips![]()
Kunt ge meer uitleg geven?Boekhouders zijn nog steeds een knelpuntberoep. Doe een cursus boekhouden en begin uw eigen boekhoudbedrijf voor lokale bedrijfjes.
Kunt ge meer uitleg geven?
Misschien interessant op termijn..
Denk er dan wel aan dat ge een slaaf zult worden van uw klant. Altijd en overal gaat ge bereikbaar moeten zijn.Ik ben zelf geen boekhouder, dus kan weinig relevante details geven. Maar zie post #9 en #10 in dit topic:
![]()
Terug studeren?
Zijn er hier mensen die enkel een diploma secundair onderwijs (ASO) hebben en die op latere leeftijd nog begonnen zijn aan een hogere opleiding? Ik zit in een reïntegratietraject naar werk en na de eerste afspraak is mij gezegd dat ik eens verder moet kijken dan werk als schoonmaker (daar dit...www.beyondgaming.be
Boekhouders zijn al jaren een knelpuntberoep, en eenmaal je de gepaste diploma's hebt, is het niet zo moeilijk om in bijberoep wat boekhouding te doen. Afin, volgens wat ik lees via ander googlewerk.
Denk er dan wel aan dat ge een slaaf zult worden van uw klant. Altijd en overal gaat ge bereikbaar moeten zijn.
. Een kennis was hiervoor geïnteresseerd omdat het ook als extraatje te doen. Ik kan mis zijn, maar ik denk inderdaad dat het een beetje moeilijker is dan "ik heb nekeer nen avondcursus boekhouden gevolgd".Volgens mij kan je niet zomaar even een cursus doen en zelfstandig boekhouder worden hoor. Een kennis was hiervoor geïnteresseerd omdat het ook als extraatje te doen.
Je moet erkenning krijgen en ik geloof dat je hiervoor een stage dient te door te lopen.
Allez misschien dat je bij een boekhoudkantoor aan de slag kan voor enkele uren in de week. Geen idee hoe die sector werkt.