mega_stihl
Member
Ik zie 2 optiesMaar zou dat etiket er dan van gevallen zijn? Want zijn pakketje is nog ingescand geweest in het sorteercentrum van Luik.
1. Ofwel is dat pakje ergens van de band gevallen en ligt dat pakje ergens fysiek naast een band of ergens op grond.
2. Door schuren, schuiven of ergens afvallen is het etiket dat op de doos geplakt is eraf geschuurd waardoor er ergens een doos zonder label ligt. Kan voorvallen, want het is niet de eerste keer dat er dozen beschadigd geraken bij BPost.
1. Er werken daar honderden mensen. Iemand moet dan toch een doos zien liggen ergens op grond of in een hoek en dat melden?
2. Een doos zonder etiket moet toch ook ergens naar de stapel van verloren goederen moeten gaan, niet? En dan is de enige manier om dit te herkennen door het te openen en de inhoud te bekijken.
Ja, zo een sorteercentrum is gigantisch, maar als daar honderden mensen werken ga je me toch niet zeggen dat een pak van 1m breed zomaar verdwijnt en onvindbaar is?
Exact mijn punt. Tenzij er iemand een stuurhuis van een auto in zijn binnenzak verstopt (die man mag het houden dan, want die verdient het!) snap ik niet hoe dit op magische wijze verdwijnt, ongeacht hoe groot zo een centrum is.Buiten diefstal liggen die pakjes toch effectief nog gewoon ergens?
Foute bak en dus fout sorteercentrum? Ligt dus gewoon bij een ander sorteercentrum dat het opnieuw kan verzenden.
In Luik vertrokken zonder te scannen? Dan ligt het gewoon op een andere locatie waar men het opnieuw kan scannen en correct versturen.
Bij laden en lossen gevallen zou dan enkel kunnen bij verloren pakketten die al met de koerier weg zijn, anders ligt dat op het terrein van de post en kunnen ze het oprapen.
Al die magisch verdwenen pakketten begrijp ik toch ook niet hoor.