De beerput van het internet

Soms vraag ik me af hoeveel van die posts eigenlijk buitenlandse automaten zijn.
Ik dacht dat bij de zaak van Jurgen Conings er aanwijzingen waren dat zaken werden opgestookt uit Rusland. Als je de New York Times leest is het schering en inslag dat er compleet irrelevante reacties worden geplaatst tegen democratische politici en beleid. Ik vermoed dat als je een republikeinse bron leest je het omgekeerde zou zien, polarisatie wat opstoken.

Eerlijk gezegd denk ik dat dit soort discussies en conflicten aanwakkeren gewoon een valide strategie is geworden om de "Westerse wereld" proberen te destabiliseren. Het kost amper iets, en ook al zijn de effecten misschien amper meetbaar, de opeenstapeling duwt toch de publieke opinie wat verder naar wantrouwen in het politiek systeem/authoriteit/...

We moeten ook niet onnozel doen, de reactie op dat wantrouwen is meestal net om een simpel verhaal én vijandbeeld als waarheid te nemen, liefst van al uit de mond van een charismatisch persoon.

Voor zij die hoopten dat na corona ook de complottheorieën wat zouden afnemen, neen hoor... :crazy: :
DOWN THE RABBIT HOLE

Er speelt zich heel veel af onder onze voeten dat wij niet weten. Er bestaat onder de grond een tweede wereld die angstvallig geheim gehouden wordt. De technologieën die daar gebruikt worden zien we enkel in films terwijl ze al vele jaren werkelijk bestaan.

Er bestaan op deze planeet 1477 " Deep Underground Military Bases "( D.U.M P ), waarvan 131 in de US die onderling met mekaar verbonden zijn via tunnels waar ultra supersonische treinen rijden aan een snelheid van Mach 2 ( 2.540 km/u ) waarvoor toepassing wordt gemaakt van EMF. Op 21 minuten rijden deze treinen van NY naar LA.

Deze D.U.M.P.'s liggen op een diepte van 900 m tot 4000 m onder de aardoppervlakte en zijn ultra top secret. Er bestaan D.U.M.P.'s onder de grond, onder water en onder ijs.

Deze bases bestaan - onder meer - uit :

• ondergrondse biologische laboratoria
  • ondergrondse scheepswerven, schepen en kanalen
  • ondergrondse vlieghavens
  • ondergrondse research centra
  • ondergrondse controle kamers
  • ondergrondse autostrades waar veel vrachtverkeer is maar ook passagiersvoertuigen rijden
  • ondergrondse spoorlijnen
  • ondergrondse kantoorgebouwen
  • ondergrondse wooneenheden ( volledig ingericht )
  • ondergrondse supermarkten
  • ondergrondse distributie centra en warehouses waar veel levensmiddelen en andere gebruiksgoederen opgeslagen liggen
  • ondergrondse ziekenhuizen met OK
  • ondergrondse gewassengroei
De US spendeert jaarlijks 20% van het BNP aan deze ondergrondse D.U.M.B's zonder het publiek te informeren over hun bestaan en hun doelstellingen. De kostprijs van elke D.U.M.B. situeert zich rond de 17 à 19 miljard USD. Zij kunnen naar gelang van het geval tot 7.000 militairen en officials huisvesten. Deze D.U.M.P's zijn niet bestemd voor de burgers.
De enige formeel gekend D.U.M.P in de US is Area 51 waarvan de toegang strikt verboden is voor onbevoegdheden. De zone wordt permanent bewaakt op de grond en in de lucht. Pottenkijkers worden niet getolereerd.

Op EU grondgebied bestaan er ook D.U.M.B's in Duitsland, de UK, Spanje, Noorwegen, Finland en Zwitserland die ook onderling verbonden zijn via diep ondergrondse tunnels ( mogelijks ook nog op andere plaatsen ). China, Rusland, Australië .... ze hebben allemaal meerdere D.U.M.P's.

Dit concept is niet nieuw. Tijdens WO II heeft Hitler op diverse plaatsen in Europa ondergrondse basissen laten bouwen door duizenden en duizenden gele sterren/slavenarbeiders die er het leven bij hebben gelaten. In Saint-Omer ( F ) staat zo'n ondergrondse basis die vol hangt met foto's, stille getuigen van de bouw en de vele, vele uitgemergelde gele sterren die dit mogelijk hebben gemaakt. Ik heb deze basis een aantal jaren geleden bezocht. Het is open gesteld voor het publiek. Het is zeer impressionant om rond te lopen in de lange, brede ondergrondse straten en een ganse woon- en werk infrastructuur te zien. Aan te raden voor wie zich wil verdiepen in de materie.

Op het einde van WO II heeft de US in het kader van Operation Paperclip een grote hoeveelheid Duitse militairen, wetenschappers, burgerlijke ingenieurs en onderzoekers die voorheen meegewerkt hadden aan de ondergrondse D..U.M.P's in het grootste geheim naar de Verenigde Staten overgebracht en hen aan het werk gezet om ook in de US D.U.M.P's te bouwen.

In Frankrijk, Nederland en België bestaan ook ondergrondse tunnels die enkel gekend zijn door de happy few.
Er is veel dat het volk niet weet.
Een voorbeeld.
De Loge beschikt over een grote ondergrondse tempel in de Lakensestraat 73 te Brussel die vol hangt met symbolische ornamenten. De ingang is via een onopvallend rijhuis waarin het Museum van de Vrijmetselarij gevestigd is. De tempel, de andere zalen, receptieruimte, burelen en veelheid van gangen strekken zich uit over een grote ondergrondse oppervlakte.
Wie beweert dat het niet waar is, liegt. Ik ben daar geweest. Ze hebben geprobeerd om mij te rekruteren en hebben al hun geheimen bloot gegeven. Ik heb het houten kistje met een paar witte handschoenen die ik bij mijn inwijding zou moeten dragen, nog liggen.
Ik beschik over de actuele lijst van de leden. Ik ken hun namen en hun graad in de loge.
Tal van politici van de huidige legislatuur, uit diverse partijen, evenals tal van parket magistraten en rechters en de top uit het bedrijfsleven zijn lid van de loge en hebben een hoge graad. Zij zijn voor het leven met elkaar verbonden.
In het politiek halfrond vliegen de politici mekaar in de haren. In de privé sfeer noemen ze mekaar " broer " of " zus ( of naar gelang van het geval " frère " of " soeur " ). Ze hebben een heilige eed afgelegd dat ze mekaar altijd zullen helpen en vooruit helpen.
Ik zal de lijst niet vrijgeven maar de tijd van zwijgen is voorbij.

There is always more than meet's the eye.

En deze is ook wel een "mooie" :wtf::biglaugh:

Voor zij die hoopten dat na corona ook de complottheorieën wat zouden afnemen, neen hoor... :crazy: :

En deze is ook wel een "mooie" :wtf::biglaugh:

Maar wie zal zeggen of die lijst compleet is? Topper is Elio di Rupo met 32 moorden, 23 gevallen van kannibalisme, 17 verkrachtingen van jongetjes van 3 tot 11 jaar. Het martelen van kinderen schijnt hij niet te doen. Hij heeft de titel in een Ridderorde van 21e Chevalier Prussien – een Vrijmetselaar dus. Een andere naam is die van Didier Reynders, iemand die al zijn halve leven in de Belgische politiek zit. Deze 13e Chevalier de l’Arche Royal is ook Vrijmetselaar. Met 10 moorden, 10 gevallen van kannibalisme, verkrachting van 25 meisjes – allemaal tussen de 8 en 12 jaar is hij een leuke middenmoter in dit illustere gezelschap van Vrij metselende moordenaars, verkrachters en kannibalen.

:wtf: :unsure:

Oh mannekes, mijn verstand slaat zowat tilt als ik zulke zaken lees en probéér te begrijpen waarom mensen zoiets geloven... :wtf:
En onderstaande citaten zijn dus gewoon reacties op één bepaalde post die twee uur online staat he, het is niet dat dit een "best of" is van maanden internet ofzo... :unsure:
k heb niet alles bekeken maar het lijkt erop dat ze inderdaad bovengronds alles willen stuk maken en vergiftigen en dan 'als de kust vrij is' terug bovengronds komen. Natuurlijk zwijgen de mensen die hier weet van hebben hierover. Zij zullen de 'uitverkorenen' zijn die in veiligheid gebracht worden. Enkel en alleen omdat ze nuttig zijn. Zou jij durven uit de biecht klappen indien je het gevoel hebt dat je jou en je familie kan redden van de ondergang? Als ik zie hoe schaapachtig en 'zonder ballen aan hun lijf' de meesten zijn onder de corona terreur dat eigenlijk zonder wapens en enkel met psychologie is, dan ben ik ervan overtuigd dat allen zwijgen die er weet van hebben. En zoals bij de maanlanding hoax. Niet iedereen die er aan meewerkt zal ook doorhebben waarom het dient. Er zal wel een mooi verhaal opgehangen worden bv klimaatopwarming, terreur, ....
Daar moet enorm veel geld, tijd en werk ingestoken geweest zijn. Dit is niet op korte termijn gemaakt. Wat staat er ons nog te wachten???
Dit is al jaren bezig, ze maken er 2 per jaar . Grote boormachines, met een nuke openen ze het geheel

Aangezien ik toch in een bui verkeer van sharing confidentials, hier nog een waargebeurd verhaal : Tijdens de nieuwjaarsreceptie op de Amerikaanse Ambassade van Brussel van 2007-2008 toen Gutman nog Ambassadeur was ( en waar ik overigens ook Vincent Van Quickenborne en Alexander De Croo, toen nog ongekend en op het punt staande om zijn eerste stappen te zetten in de politiek, ontmoet heb ), had ik een gesprek met een hoge official van NSA. Tijdens die babbel vertrouwde hij mij toe : " ik mag dit eigenlijk niet zeggen maar alle technologie die je in films ziet, bestaat al minstens 10 jaar " ( met de nadruk op " alles " ); " je hebt geen idee hoe ver gevorderd de technologie is, op alle vlakken ".
Zou bilocation ( op twee plaatsen tegelijk zijn ) daar ook bij zitten? Zou veel verklaren 😳
In de noordpool ligt ook een ondergrondse wereld met 4ooo mensen, wetenschappers en het leger daar bestaat de pcr test al van in 1991
Ik zeg dit al meer dan 20 jaar. Als ik naar de bioscoop ging en een film zag…spionage, technologie ect. Als je het op het scherm ziet is het omdat het al bestaat of waar we naartoe gaan!!!
Ik heb al heel wat uren onderzoek op mijn teller staan en heb hieruit geconcludeerd dat ze idd bestaan. Wat daar allemaal gebeurd is, kan het daglicht niet verdragen. Ik heb een vermoeden dat dit met mondjes maat de volgende jaren aan het publiek zal worden verteld. Ik kan me voorstellen dat mensen dit niet geloven... Wat ik afgelopen twee jaar heb gelezen en gehoord is idd moeilijk te vatten voor een normale mens. Maar ja, het is niet omdat je niet op de hoogte bent van iets dat het niet waar is. Het beste is een open mind houden samen met een goed innerlijk werkend kompas. Dat zullen we nog erg nodig hebben in de tijd die komt. Moedig Carine, veel liefs , 💚🙏💚

Het beste is een open mind houden zegt die laatste.

"If you open your mind too much, your brain will fall out."
- Tim Minchin

Laatst bewerkt:
Het beste is een open mind houden zegt die laatste.

"If you open your mind too much, your brain will fall out."
- Tim Minchin

Ja maar daarom dat ge een goed werkend innerlijk kompas moet hebben he. Dat kompas in combinatie met geïnjecteerde GPS-chips, zorgt er voor dat ge uw verstand altijd kunt terugvinden wanneer ge het kwijt zijt. 🥰🙏

Dat is wel een veel logischere denkpiste dan die meer gangbare dat de huidige vaccins u zullen doen sterven.
Zoals Bill Burr al zei: Wat is het nut daarvan... de overheid gaat alle volgzame schapen, die ze onder controle hebben, en het vaccin dus nemen, even uitmoorden. En waar blijven ze mee achter? Joe Mullet die roept om zijn vrijheid om geen mondmasker te dragen en alles van de overheid in twijfel trekt? Logisch...
Waarom hebben ze ons dan allemaal een chip ingeplant want sindsdien hoor ik niets meer van 5G bereik hebben. Ik snap het niet meer..

Oh mannekes, mijn verstand slaat zowat tilt als ik zulke zaken lees en probéér te begrijpen waarom mensen zoiets geloven... :wtf:
En onderstaande citaten zijn dus gewoon reacties op één bepaalde post die twee uur online staat he, het is niet dat dit een "best of" is van maanden internet ofzo... :unsure:
Aangezien ik toch in een bui verkeer van sharing confidentials, hier nog een waargebeurd verhaal : Tijdens de nieuwjaarsreceptie op de Amerikaanse Ambassade van Brussel van 2007-2008 toen Gutman nog Ambassadeur was ( en waar ik overigens ook Vincent Van Quickenborne en Alexander De Croo, toen nog ongekend en op het punt staande om zijn eerste stappen te zetten in de politiek, ontmoet heb ), had ik een gesprek met een hoge official van NSA. Tijdens die babbel vertrouwde hij mij toe : " ik mag dit eigenlijk niet zeggen maar alle technologie die je in films ziet, bestaat al minstens 10 jaar " ( met de nadruk op " alles " ); " je hebt geen idee hoe ver gevorderd de technologie is, op alle vlakken ".
Gutman was ambassadeur van 2009-2013. Je zou toch verwachten dat zelfs idioten dergelijke info kunnen opzoeken vooraleer ze hun nonsens rondbazuinen?

Maar wie zal zeggen of die lijst compleet is? Topper is Elio di Rupo met 32 moorden, 23 gevallen van kannibalisme, 17 verkrachtingen van jongetjes van 3 tot 11 jaar. Het martelen van kinderen schijnt hij niet te doen. Hij heeft de titel in een Ridderorde van 21e Chevalier Prussien – een Vrijmetselaar dus. Een andere naam is die van Didier Reynders, iemand die al zijn halve leven in de Belgische politiek zit. Deze 13e Chevalier de l’Arche Royal is ook Vrijmetselaar. Met 10 moorden, 10 gevallen van kannibalisme, verkrachting van 25 meisjes – allemaal tussen de 8 en 12 jaar is hij een leuke middenmoter in dit illustere gezelschap van Vrij metselende moordenaars, verkrachters en kannibalen.

:wtf: :unsure:
Wtf :unsure: :rofl:

Dit kan toch niet meer, absurd

Het grappige uit het “ondergrondse basissen” verhaal is dat het “ultra top secret” is, echter weten deze complotdenkers wel het aantal, de snelheid van de treintunnels, etc. 😂

De Devolutie oorlogen moeten worden teruggedraaid.
Frankrijk mag wat mij betreft ontmanteld worden.
Occitanië is het oude Hugenoten gebied, de Albigenzen, onderdrukt door het Vaticaan sinds de Reformatie. Verkettering en brandstapels, de Catharen moesten worden uitgeroeid.

Hij zit er maar een paar honderd jaar naast, maar soit
emo.gif

Het grappige uit het “ondergrondse basissen” verhaal is dat het “ultra top secret” is, echter weten deze complotdenkers wel het aantal, de snelheid van de treintunnels, etc. 😂

En ook typisch voor complotdenkers is dat elk bewijs of feit dat hun theorieën tegenspreekt door hen wordt afgedaan als "fake" want "gemanipuleerd door de hoge elite", waarna ze zelf afkomen met links naar obscure sites en filmpjes die moeten doorgaan als onomstootbaar bewijs. (Ofja, als ze al willen afkomen met bewijs want meestal is het argument "ga zelf op onderzoek!!!!!")

Officiële informatie van officiële instanties die met argusogen bekeken worden, die info gaan we niet geloven. Maar professor Huppeldepup uit Verwegistan, die geloven we zonder enige vorm van twijfel. :unsure:

Echt grappig tekstje eigenlijk. "Ze zijn met elkaar verbonden via spoorwegen" - ma waarom zijn er dan ook luchthavens?
Op een gegeven moment valt de schrijver zelfs uit zijn rol en begint die dingen ipv D.U.M.P's gewoon D.U.M.B's te noemen :rofl:
En dan deze nog: "ondergrondse autostrades waar veel vrachtverkeer is" - Godverdoeme, dus daar zijn al onze camionchauffeurs naartoe!!

Ik dacht dat bij de zaak van Jurgen Conings er aanwijzingen waren dat zaken werden opgestookt uit Rusland. Als je de New York Times leest is het schering en inslag dat er compleet irrelevante reacties worden geplaatst tegen democratische politici en beleid. Ik vermoed dat als je een republikeinse bron leest je het omgekeerde zou zien, polarisatie wat opstoken.

Eerlijk gezegd denk ik dat dit soort discussies en conflicten aanwakkeren gewoon een valide strategie is geworden om de "Westerse wereld" proberen te destabiliseren. Het kost amper iets, en ook al zijn de effecten misschien amper meetbaar, de opeenstapeling duwt toch de publieke opinie wat verder naar wantrouwen in het politiek systeem/authoriteit/...

We moeten ook niet onnozel doen, de reactie op dat wantrouwen is meestal net om een simpel verhaal én vijandbeeld als waarheid te nemen, liefst van al uit de mond van een charismatisch persoon.
Yes, dit.

Twittertroll farms, facebooktroll farms etc. worden aangestuurd vanuit Rusland en China.

China trolls zijn bv. vorig jaar heel actief geweest om de vaccins van Pfizer en Moderna in twijfel te trekken.
Jurgen Konings opstokingen kwamen recht uit Rusland volgens informatie van onze eigen inlichtingendienst.
Dat duizenden valse Twitter en Facebookaccounts vanuit Rusland en Moldavië de USA verkiezing van 2016 beïnvloedden, is geen geheim.
Maar ook vele aanwijzingen bij het opstoken van klimaatmarsen én klimaatdesinformatie tegelijkertijd.

Kortom, alles om "de vijand" te destabiliseren door het volk te polariseren.

En dan deze nog: "ondergrondse autostrades waar veel vrachtverkeer is" - Godverdoeme, dus daar zijn al onze camionchauffeurs naartoe!!

Allemaal de schuld van de Antarcticezen en hun overbevolking!

Perry zegt: In Antarctica woont of woonde 50 milj mensen en creatures onder de grond nooit het daglicht gezien zoals velen geboren 10 km onder de grond en nooit bocen geweest enkel gewerkt en misbruikt....antarctica een bevolking zo groot als uk...we now nothing..in cern werken duizenden in de cia bunkers diep onder het meer van lausanne ... nobody knows ..... het enige wat wij kennen zijn leugens ...het is mindblowing

Laatst bewerkt:
Ook altijd de ‘elite’ die de meute controleert …
Hoe wordt ge eigenlijk elite?
Is dat een geboorterecht of komt er op een dag, als je rijk en succesvol bent geworden door geluk of hard werk, iemand aan uw deur kloppen en u uitleggen waarom je nu het gepeupel mag uitbuiten, experimenteren, en wa nog voor complot zaken.
En blijkbaar is er nog nooit zo een Elite die gezegd heeft;’nope, daar doe ik niet aan mee’. En het vervolgens wijd en breed bekend maakt

Laatst bewerkt:
Oppergoeroe Carine heeft mij (samen met nog enkele anderen) blijkbaar verwijderd op haar pagina omdat ik enkele kritische (maar correcte en nog steeds beleefde) bedenkingen had geuit. :unsure:
Langs ene kant denk ik dan "boeieeeeennnn", maar langs de andere kant is het wel schrijnend om te zien dat in dat wereldje elke vorm van kritiek of nuance geweerd wordt zodat de rest van de volgers cirklejerk-gewijs elk bericht met lof kunnen blijven bestrooien zonder dat iemand nuance kan brengen. Vooral het feit dat die volgers ook maar mensen in onze maatschappij zijn vind ik ergens wel eng. Ge zou uw kinderen toch niet bij opa en oma durven achterlaten als ge weet dat opa er van overtuigd is dat de maanlanding fake is en oma denkt dat er geheime werelden onder de grond bestaan waar we ons als burgers vroeg of laat tegen gaan moeten verzetten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan