DOWN THE RABBIT HOLE
Er speelt zich heel veel af onder onze voeten dat wij niet weten. Er bestaat onder de grond een tweede wereld die angstvallig geheim gehouden wordt. De technologieën die daar gebruikt worden zien we enkel in films terwijl ze al vele jaren werkelijk bestaan.
Er bestaan op deze planeet 1477 " Deep Underground Military Bases "( D.U.M P ), waarvan 131 in de US die onderling met mekaar verbonden zijn via tunnels waar ultra supersonische treinen rijden aan een snelheid van Mach 2 ( 2.540 km/u ) waarvoor toepassing wordt gemaakt van EMF. Op 21 minuten rijden deze treinen van NY naar LA.
Deze D.U.M.P.'s liggen op een diepte van 900 m tot 4000 m onder de aardoppervlakte en zijn ultra top secret. Er bestaan D.U.M.P.'s onder de grond, onder water en onder ijs.
Deze bases bestaan - onder meer - uit :
- ondergrondse biologische laboratoria
- ondergrondse scheepswerven, schepen en kanalen
- ondergrondse vlieghavens
- ondergrondse research centra
- ondergrondse controle kamers
- ondergrondse autostrades waar veel vrachtverkeer is maar ook passagiersvoertuigen rijden
- ondergrondse spoorlijnen
- ondergrondse kantoorgebouwen
- ondergrondse wooneenheden ( volledig ingericht )
- ondergrondse supermarkten
- ondergrondse distributie centra en warehouses waar veel levensmiddelen en andere gebruiksgoederen opgeslagen liggen
- ondergrondse ziekenhuizen met OK
- ondergrondse gewassengroei
De US spendeert jaarlijks 20% van het BNP aan deze ondergrondse D.U.M.B's zonder het publiek te informeren over hun bestaan en hun doelstellingen. De kostprijs van elke D.U.M.B. situeert zich rond de 17 à 19 miljard USD. Zij kunnen naar gelang van het geval tot 7.000 militairen en officials huisvesten. Deze D.U.M.P's zijn niet bestemd voor de burgers.
De enige formeel gekend D.U.M.P in de US is Area 51 waarvan de toegang strikt verboden is voor onbevoegdheden. De zone wordt permanent bewaakt op de grond en in de lucht. Pottenkijkers worden niet getolereerd.
Op EU grondgebied bestaan er ook D.U.M.B's in Duitsland, de UK, Spanje, Noorwegen, Finland en Zwitserland die ook onderling verbonden zijn via diep ondergrondse tunnels ( mogelijks ook nog op andere plaatsen ). China, Rusland, Australië .... ze hebben allemaal meerdere D.U.M.P's.
Dit concept is niet nieuw. Tijdens WO II heeft Hitler op diverse plaatsen in Europa ondergrondse basissen laten bouwen door duizenden en duizenden gele sterren/slavenarbeiders die er het leven bij hebben gelaten. In Saint-Omer ( F ) staat zo'n ondergrondse basis die vol hangt met foto's, stille getuigen van de bouw en de vele, vele uitgemergelde gele sterren die dit mogelijk hebben gemaakt. Ik heb deze basis een aantal jaren geleden bezocht. Het is open gesteld voor het publiek. Het is zeer impressionant om rond te lopen in de lange, brede ondergrondse straten en een ganse woon- en werk infrastructuur te zien. Aan te raden voor wie zich wil verdiepen in de materie.
Op het einde van WO II heeft de US in het kader van Operation Paperclip een grote hoeveelheid Duitse militairen, wetenschappers, burgerlijke ingenieurs en onderzoekers die voorheen meegewerkt hadden aan de ondergrondse D..U.M.P's in het grootste geheim naar de Verenigde Staten overgebracht en hen aan het werk gezet om ook in de US D.U.M.P's te bouwen.
In Frankrijk, Nederland en België bestaan ook ondergrondse tunnels die enkel gekend zijn door de happy few.
Er is veel dat het volk niet weet.
Een voorbeeld.
De Loge beschikt over een grote ondergrondse tempel in de Lakensestraat 73 te Brussel die vol hangt met symbolische ornamenten. De ingang is via een onopvallend rijhuis waarin het Museum van de Vrijmetselarij gevestigd is. De tempel, de andere zalen, receptieruimte, burelen en veelheid van gangen strekken zich uit over een grote ondergrondse oppervlakte.
Wie beweert dat het niet waar is, liegt. Ik ben daar geweest. Ze hebben geprobeerd om mij te rekruteren en hebben al hun geheimen bloot gegeven. Ik heb het houten kistje met een paar witte handschoenen die ik bij mijn inwijding zou moeten dragen, nog liggen.
Ik beschik over de actuele lijst van de leden. Ik ken hun namen en hun graad in de loge.
Tal van politici van de huidige legislatuur, uit diverse partijen, evenals tal van parket magistraten en rechters en de top uit het bedrijfsleven zijn lid van de loge en hebben een hoge graad. Zij zijn voor het leven met elkaar verbonden.
In het politiek halfrond vliegen de politici mekaar in de haren. In de privé sfeer noemen ze mekaar " broer " of " zus ( of naar gelang van het geval " frère " of " soeur " ). Ze hebben een heilige eed afgelegd dat ze mekaar altijd zullen helpen en vooruit helpen.
Ik zal de lijst niet vrijgeven maar de tijd van zwijgen is voorbij.
There is always more than meet's the eye.