De beerput van het internet

Lol die theorieën komen toch veelal uit de USA he. Hoeveel coffee shops zijn er echt, zelfs in grootsteden... hier in Merelbeke hebben we er 2 of zo, kilometers uit elkaar.

Ik zit aan negatieve megahertz dan :unsure:

Idem!
Alles boven de 0 MHz betekent te weinig koffie inname...

weakness.jpg

Naast de online beerput is het ook eens leutig om de reacties van de lezers te zien in de papieren krant. Jacky zou die ambulanciers toch ook eens aan hun oren trekken!
Xw7gGab.jpeg

Ik kan toch echt alleen maar hopen dat dit sarcastisch bedoeld is.

HLN titels stellen nooit teleur "Ik had geluk dat ik al op een stoel zat anders was ik eraf gevallen". Euh?

HLN titels stellen nooit teleur "Ik had geluk dat ik al op een stoel zat anders was ik eraf gevallen". Euh?
Ge zijt het beste vergeten.
Een foto van haar OP EEN STOEL.

IMG_8450.jpeg

Voorbereid op de Zonne-Eclips en vooral daarna - Deel I

Er is veel te doen rondom 8 april aanstaande.
Dat er een schaduw programma tijdens deze zonne – eclips wordt afgespeeld is duidelijk. Gesproken wordt bijvoorbeeld over het inzetten van biologische wapens die tijdens de zonsverduistering het Amerikaanse volk zal raken.

En sommige paranormale experts zeggen dat de hemelse energieën dan versterkt op je in gaan werken, en denken dat het op één lijn staan van de zon en de maan de menselijke emoties en gedragingen sterk gaan beïnvloeden.

En als het die van ons kan beïnvloeden, waarom zou het dan, volgens deze experts, geen invloed kunnen hebben op de geesten en entiteiten om ons heen?
Hoewel Eric Aldridge van Magic Valley Paranormal niet denkt dat de geesten tevoorschijn zullen komen wanneer de schaduw neerdaalt, zei hij wel dat ze actiever kunnen zijn.
Aldridge zei verder dat, terwijl sommige groepen mensen die de eclips in de gaten houden voor spookactiviteit, velen de verhoogde spirituele aanwezigheid gebruiken als een tijd voor groepsmeditaties voor vrede en goede wil.

Ik hoop dat ze weten wat ze doen…

Vele events worden georganiseerd en bakken vol mensen reizen af naar de Grote Amerikaanse Zonne-eclips, wat natuurlijk ook een zeldzaam natuurfenomeen is om te zien.

Ik hoop echter, nogmaals, dat ze weten wat ze doen.

Tijdens de grote Amerikaanse eclips van 8 april wordt er een grote doorgang binnen ons zonnestelsel gecreëerd waarbij 7 andere planeten een lijn vormen als het pad van de grote eclips die over Amerika trekt....

Dit artikel is Deel I van de artikelen reeks: 'Zonne eclips' en volledig te lezen op www.lichtkind.nl

Hier kun je tegen een kleine bijdrage al mijn artikelen en video's blijven volgen.

Helma Broekman
LICHTKIND

www.lichtkind.nl
"Paranormale experts"... het is maar hoe je het uitlegt, hé.
Zo'n 7K volgers of Telegram, wtf.

Terug
Bovenaan