Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit aan negatieve megahertz dan![]()

Excuseer, er is op dit forum maar 1 persoon die met die meme mag reageren op @Tomski en dat ben ik!Idem!
Alles boven de 0 MHz betekent te weinig koffie inname...
![]()
Lol nu is het de schuld van de ambulanciers?!Naast de online beerput is het ook eens leutig om de reacties van de lezers te zien in de papieren krant. Jacky zou die ambulanciers toch ook eens aan hun oren trekken!
![]()
Ik kan toch echt alleen maar hopen dat dit sarcastisch bedoeld is.
Met als eerste reactie:11/9/ 2001 de van de globalisering de waarop de normale mensen de vrijheid kwijtgeraakt 11/9 een groot bedrog.
Ik had het zelf grammaticaal niet slechter kunnen schrijven![]()
De reactie is toch correct?Fb blijft een onuitputtelijke bron van beer:
Met als eerste reactie:

Het was te denken dat vandaag een mooi dag ging zijn voor deze thread.Fb blijft een onuitputtelijke bron van beer:
Met als eerste reactie:
Kan ik het niet oneens mee zijn idd. Ik vind het jammer dat ik voor 9/11 nooit gevlogen heb. Ik had die tijd van vliegen zonder die onnodige poespas graag eens meegemaakt.De reactie is toch correct?![]()
Ge zijt het beste vergeten.HLN titels stellen nooit teleur "Ik had geluk dat ik al op een stoel zat anders was ik eraf gevallen". Euh?
![]()
“Ik had geluk dat ik al op een stoel zat, anders was ik eraf gevallen”: Sylvie krijgt torenhoge gasfactuur in de bus na installatie van digitale meter
Een gasverbruik dat plots bijna een viervoud was van het normale én een bijkomende factuur van maar liefst 2.580 euro. Dat is wat de Beringse Sylvie Vannerom (45) en haar gezin overhouden aan de installatie van hun digitale meter. “Volgens mij kan het kleinste kind zien dat dit niet normaal is...www.hln.be
Die comments zijn wel goud waard... Effe de draak mee steken
Lang geleden dat ik nog zo met reddit comments heb gelachen.

"Geef Mark een pintje en aandacht, maar zeker geen macht."Lang geleden dat ik nog zo met reddit comments heb gelachen.
‘Mijnheer, dit is een Lunch Garden’![]()
"Paranormale experts"... het is maar hoe je het uitlegt, hé.Voorbereid op de Zonne-Eclips en vooral daarna - Deel I
Er is veel te doen rondom 8 april aanstaande.
Dat er een schaduw programma tijdens deze zonne – eclips wordt afgespeeld is duidelijk. Gesproken wordt bijvoorbeeld over het inzetten van biologische wapens die tijdens de zonsverduistering het Amerikaanse volk zal raken.
En sommige paranormale experts zeggen dat de hemelse energieën dan versterkt op je in gaan werken, en denken dat het op één lijn staan van de zon en de maan de menselijke emoties en gedragingen sterk gaan beïnvloeden.
En als het die van ons kan beïnvloeden, waarom zou het dan, volgens deze experts, geen invloed kunnen hebben op de geesten en entiteiten om ons heen?
Hoewel Eric Aldridge van Magic Valley Paranormal niet denkt dat de geesten tevoorschijn zullen komen wanneer de schaduw neerdaalt, zei hij wel dat ze actiever kunnen zijn.
Aldridge zei verder dat, terwijl sommige groepen mensen die de eclips in de gaten houden voor spookactiviteit, velen de verhoogde spirituele aanwezigheid gebruiken als een tijd voor groepsmeditaties voor vrede en goede wil.
Ik hoop dat ze weten wat ze doen…
Vele events worden georganiseerd en bakken vol mensen reizen af naar de Grote Amerikaanse Zonne-eclips, wat natuurlijk ook een zeldzaam natuurfenomeen is om te zien.
Ik hoop echter, nogmaals, dat ze weten wat ze doen.
Tijdens de grote Amerikaanse eclips van 8 april wordt er een grote doorgang binnen ons zonnestelsel gecreëerd waarbij 7 andere planeten een lijn vormen als het pad van de grote eclips die over Amerika trekt....
Dit artikel is Deel I van de artikelen reeks: 'Zonne eclips' en volledig te lezen op www.lichtkind.nl
Hier kun je tegen een kleine bijdrage al mijn artikelen en video's blijven volgen.
Helma Broekman
LICHTKIND
www.lichtkind.nl