De beerput van het internet

Die reacties zijn gewoonweg degoutant. Werkelijk alles grijpen die sukkels aan om hun antivax bullshit te verspreiden. Je zou zelfs zeggen dat het feit dat ze corona had een argument pro vaccinatie is.

Het verbaast me dat nog niemand de overwinning van Club Brugge gisteren gelinkt heeft aan The Great Reset.
Simpel... Zolang het volk afgeleid is door bier en spelen zullen ze niet merken wat de Roverheid aan het doen is.
Of dat je dat die massahysterie ivm het WK wielrennen toeval was? Allemaal zorgvuldig georchestreerd door de staatszender. Michel Wuyts is de VlaamSSe Goebbles!!!!!!!!!!!!!!!!!

Die vuile balpentikkende media toch!!!!

Als er al een 18 maanden op het nieuws ( vtm, vrt) radio, kranten en tijdschriften altijd maar het zelfde ingehamerd wordt, is het moeilijk om nog zelfstandig te denken. Ik kijk al 15 maanden naar geen nieuws op tv, radio, kranten. Mijn laatste keer dat ik naar nieuws keek was naar vtm, nieuwslezer Catherine Moerkerke, die met Van Ranst in gesprek , en bij ieder vraag en antwoord was ze met haar balpen op de desk aan slaan, van mensen jullie moeten luisteren naar ons. Mijn maag draaide hem, en sindsdien nooit meer gekeken . In mijn hoofd komen ze niet.

Omdat het niet altijd over Corona hoeft te gaan:

Waarom moet zoiets nog een opleiding gaan volgen na 30 jaar cel is ze 67 jaar, te oud om nog van haar opleiding te genieten.

Hoelang gaat dat kartel krijgen voor de zaken tegen de mensheid!? Vertegenwoordigers van het volk wat zich aan de voeten van de elites hebben gegooid! De werknemers van de bevolking betaald door de bevolking en die eigenlijk de werknemers van de bevolking zijn!

Voor wie er echt geen genoeg van kan krijgen/een overdosis wilt. :laugh:
Wel meestal van Nederlanders, maar toch. Sorteren op top => voor als je je geloof in de mensheid helemaal wil verliezen. Voor zover dat nog niet is gebeurd door deze thread. :unsure:

Zo paranoia door het leven gaan... Zulke mensen kijken wellicht ook nog elke avond onder hun bed om te zien of The Boogie Man er niet op de loer ligt om toe te slaan?

Nu zijn we samen op mewe maar wat als..

Als ze het internet plat leggen zijn er velen die er alleen gaan voor staan..

Is er dan nog een manier om te samen op te staan?

Ze het water vergiftigen..? Dus het stromend water(watergroep), flessen water, waterput mogelijk ook besmet met meer chemtrails..?

De edibles vaccins die ze op zovele manieren zullen toepassen zoals bv groenten en fruit die het vaccin genereren voor degene die het niet vrijwillig willen nemen?

Enz.

Denk dat dit een belangrijke zal worden voor de overblijvers alleen is de grote vraag hoe je dit allemaal gaat tegengaan als je door internet zal afgesneden worden van de rest..?

We weten ondertussen dat ze super ver willen gaan alleen hebben we indien de voorgaande zaken zouden gebeuren geen tegenmaatregelingen/countermeasures..

So I wonder.. :thinking:

eindtijdnieuws...daar kijk je denk ik niet naar voor de genuanceerde artikels.

Alhoewel ik de site niet kende, ging ik er uiteraard zelfs geen nanoseconde van uit dat dat een site was die ook maar een béétje serieus genomen moet worden. Maar zelfs op het verzinnen en verspreiden van onzin en fake news staan er toch érgens nog grenzen.

Degene die zoiets verzint en viraal probeert te laten gaan, is z'n eigen toch gewoon aan het tr0llen en moet toch ook gedacht hebben "dit gaan ze toch NOOIT geloven?" om vervolgens in z'n broek te pissen van het lachen als hij merkt dat mensen het écht geloven en beginnen te verspreiden.

Alhoewel ik de site niet kende, ging ik er uiteraard zelfs geen nanoseconde van uit dat dat een site was die ook maar een béétje serieus genomen moet worden. Maar zelfs op het verzinnen en verspreiden van onzin en fake news staan er toch érgens nog grenzen.

Degene die zoiets verzint en viraal probeert te laten gaan, is z'n eigen toch gewoon aan het tr0llen en moet toch ook gedacht hebben "dit gaan ze toch NOOIT geloven?" om vervolgens in z'n broek te pissen van het lachen als hij merkt dat mensen het écht geloven en beginnen te verspreiden.
Neen ik bedoelde niet dat jij die bron serieus zou nemen, maar met zo'n naam vermoed ik dat het een beetje "preaching for the choir" is, waar het doelpubliek sowieso al vooral zijn eigen (geschifte/hyperreligieuze) wereldbeeld wil bevestigd zien.

Maar zelfs op het verzinnen en verspreiden van onzin en fake news staan er toch érgens nog grenzen.
Ik volg op FB de groep 'you need less Jesus'. De verhalen die daarin soms passeren dat hou je je niet voor mogelijk. De inspiratie voor fantasieverhaaltjes is werkelijk eindeloos.

Op een VB-propagandapost:
Doen zoals de Russen, geen vluchtelingen in hun land ! En zeker geen islam gelovigen , niet anders of miserie. En hebben ze gelijk ja . Kijk naar de criminaliteit rondom ons . We hebben zelfs leuke tv programma's faroek, en opsporing gezocht

Een semi-dictatuur als voorbeeld, met ook nog:

Islam in Russia is a minority religion. Russia has the largest Muslim population in Europe; and according to US Department of State in 2017,[2] Muslims in Russia numbered 10,220,000 or 7% of the total population. According to a comprehensive survey conducted in 2012, Muslims were 6.5% of Russia's population.[3][4] However, the populations of two federal subjects with Islamic majorities were not surveyed due to social unrest, which together had a population of nearly 2 million, namely Chechnya and Ingushetia,[5] thus the total number of Muslims may be slightly larger. The Grand Mufti of Russia, Sheikh Rawil Gaynetdin, places the Muslim population of Russia at 25,000,000 as of 2018.[4]

Een collega van me is zo'n typische anti-vaxxer. Eentje van het complot soort. Nu is hij ook helemaal mee met het flat earth gebeuren en blijkbaar gelooft hij ook in babyfabrieken en dat er nog dinosaurussen leven. Ook heel fier dat hij officieel een "vrijheidsstrijder" is omdat hij een boete heeft gekregen voor rellen in Amsterdam. Helemaal van het padje en het ironische is dat het waarschijnlijk komt door overmatig drugsgebruik.

Een collega van me is zo'n typische anti-vaxxer. Eentje van het complot soort. Nu is hij ook helemaal mee met het flat earth gebeuren en blijkbaar gelooft hij ook in babyfabrieken en dat er nog dinosaurussen leven. Ook heel fier dat hij officieel een "vrijheidsstrijder" is omdat hij een boete heeft gekregen voor rellen in Amsterdam. Helemaal van het padje en het ironische is dat het waarschijnlijk komt door overmatig drugsgebruik.
Jij werkt in een beschutte werkplaats?

Terug
Bovenaan