De beerput van het internet

Oppergoeroe Carine heeft mij (samen met nog enkele anderen) blijkbaar verwijderd op haar pagina omdat ik enkele kritische (maar correcte en nog steeds beleefde) bedenkingen had geuit. :unsure:
Langs ene kant denk ik dan "boeieeeeennnn", maar langs de andere kant is het wel schrijnend om te zien dat in dat wereldje elke vorm van kritiek of nuance geweerd wordt zodat de rest van de volgers cirklejerk-gewijs elk bericht met lof kunnen blijven bestrooien zonder dat iemand nuance kan brengen. Vooral het feit dat die volgers ook maar mensen in onze maatschappij zijn vind ik ergens wel eng. Ge zou uw kinderen toch niet bij opa en oma durven achterlaten als ge weet dat opa er van overtuigd is dat de maanlanding fake is en oma denkt dat er geheime werelden onder de grond bestaan waar we ons als burgers vroeg of laat tegen gaan moeten verzetten.
Valt ook weer op dat het juist die personen zijn die het hardst schreeuwen dat er teveel censuur is en fake news etc, maar als je hen dan iets vraagt of iets zegt waar zij het niet mee eens zijn dat ze dan zelf meteen overschakelen tot bans etc om toch maar in de circle jerk bubbel te blijven.

Valt ook weer op dat het juist die personen zijn die het hardst schreeuwen dat er teveel censuur is en fake news etc, maar als je hen dan iets vraagt of iets zegt waar zij het niet mee eens zijn dat ze dan zelf meteen overschakelen tot bans etc om toch maar in de circle jerk bubbel te blijven.

Ze gaat nu zelfs nog een stap verder dan bans uit te delen en heeft een ellenlang pleidooi over haat en jaloezie online geplaatst waar ze een tijdelijk afscheid aankondigt en waarbij ze onrechtstreeks ook mij aanvalt in volgend klein stukje (de rest van de brief bespaar ik jullie) :

Ik ben ontzettend moe en slaap dus veel. Er hangt een latente mist in mijn hoofd. Ik kan mij niet concentreren en intellectuele arbeid is helemaal uit den boze. Mijn huisarts heeft een ziekteattest uitgevaardigd voor 2 maanden met het bevel om te slapen en te rusten wat ik nog steeds te weinig doe. Ik blijf posten omdat het belangrijk is, maar omdat ik zo moe ben schrijf ik hier en daar wel eens een fout die ik niet zie, zelfs niet als ik mijn stukken herlees.
En daarvoor word ik door sommigen ongenadig afgemaakt ? Een ganse post wordt bestempeld als ongeloofwaardig omdat ik een woord of cijfer verkeerd geschreven heb? Seriously ?

Wat drijft deze mensen ? Wat levert het hen op ? Voelen zij zich beter als zij hun verbale diarree en giftig venijn kunnen spuien in hun voor het overige doelloos bestaan ? Ervaren zij enig genot als zij een ander verbaal ongenadig afmaken en/of in diskrediet brengen terwijl zij zelf geen enkele toegevoegde waarde hebben in het maatschappelijk debat ? Hoe zielig ben je niet als je je kostbare tijd verdoet aan dit soort gedragingen ?

Dat "onnodig afmaken", "verbale diarree", "giftig venijn" waar ze het over heeft, waren dus gewoon enkele kritische maar correcte reacties van mij (en enkele anderen), gewoon op een manier zoals we bv hier op BG dagelijks met elkaar discussiëren. De minste tegenwind is bij zulke mensen blijkbaar dus al voldoende om een mental breakdown te hebben :wtf:

Ze gaat nu zelfs nog een stap verder dan bans uit te delen en heeft een ellenlang pleidooi over haat en jaloezie online geplaatst waar ze een tijdelijk afscheid aankondigt en waarbij ze onrechtstreeks ook mij aanvalt in volgend klein stukje (de rest van de brief bespaar ik jullie) :

Dat "onnodig afmaken", "verbale diarree", "giftig venijn" waar ze het over heeft, waren dus gewoon enkele kritische maar correcte reacties van mij (en enkele anderen), gewoon op een manier zoals we bv hier op BG dagelijks met elkaar discussiëren. De minste tegenwind is bij zulke mensen blijkbaar dus al voldoende om een mental breakdown te hebben :wtf:
Dat helpt uw punt wel niet he makker.

Dit
Wat drijft deze mensen ? Wat levert het hen op ? Voelen zij zich beter als zij hun verbale diarree en giftig venijn kunnen spuien in hun voor het overige doelloos bestaan ? Ervaren zij enig genot als zij een ander verbaal ongenadig afmaken en/of in diskrediet brengen terwijl zij zelf geen enkele toegevoegde waarde hebben in het maatschappelijk debat ? Hoe zielig ben je niet als je je kostbare tijd verdoet aan dit soort gedragingen ?

Kunt ge toch perfect over die mensen zelf schrijven?🤣

De Wokers, BLM, Antifa, Climate Change, de Coronaplandemie is geïntroduceerd door de totalitaire miljardairselite. Zij willen hiermee verdelen en heersen. Zij willen in de toekomst een totalitair wereldregime installeren. Als de totalitaire miljardairselite die onze heersers zijn hier in slagen, zal het de eerste keer zijn in de geschiedenis dat de volledige wereld volledig totalitair zal zijn.

Het is maar dat jullie het weten :unsure:

maar het is wel waar. jullie zien de signalen niet ondanks dat ze soms heel duidelijk zijn. Wie heeft de macht? oliebedrijven. Hoe noemen sommige zich?

images

Wat gebeurt er als er een beurscrash is, en je je miljarden kwijt bent?
Lig je dan uit het miljardair elite clubje?
Uiteraard, een schaduwmoordenaar dringt dan het kantoor binnen, en maakt de ex-miljardair af en laat het op een zelfmoord lijken. Niemand gaat het in vraag stellen waarom iemand die net al zijn miljarden kwijt is geraakt zelfmoord zou plegen. Maar de echte kenners merken natuurlijk onmiddellijk de doorgeknipte lidkaart van het totalitaire miljardairs elite clubje op dat in de vuilbak ligt, en in de hoek van de kamer ligt ook nog een afgehakt hagendissenpootje 😬

Uiteraard, een schaduwmoordenaar dringt dan het kantoor binnen, en maakt de ex-miljardair af en laat het op een zelfmoord lijken. Niemand gaat het in vraag stellen waarom iemand die net al zijn miljarden kwijt is geraakt zelfmoord zou plegen. Maar de echte kenners merken natuurlijk onmiddellijk de doorgeknipte lidkaart van het totalitaire miljardairs elite clubje op dat in de vuilbak ligt, en in de hoek van de kamer ligt ook nog een afgehakt hagendissenpootje 😬
Da laatste snap ik niet
Waarschijnlijk omdat ik geen elite ben 😅

Da laatste snap ik niet
Waarschijnlijk omdat ik geen elite ben 😅
Een (vroeger?) populaire gekke theorie was dat we bestuurd worden door reptielen, en dus al de staatsleiders en andere "elite" eigenlijk grote hagedissen zijn die zich vermommen als mensen. Ik meen me te herinneren dat opper-wacko David Icke die theorie aanhing, en er op 9lives mistens één account daar ook in mee ging (Bacon, voor wie hem nog kent).

Een (vroeger?) populaire gekke theorie was dat we bestuurd worden door reptielen, en dus al de staatsleiders en andere "elite" eigenlijk grote hagedissen zijn die zich vermommen als mensen. Ik meen me te herinneren dat opper-wacko David Icke die theorie aanhing, en er op 9lives mistens één account daar ook in mee ging (Bacon, voor wie hem nog kent).
Wtf. Teveel naar ‘V’ gekeken denk ik dan

Dat kan toch niet, want ik zag onlangs een andere theorie passeren die zei dat er nooit dinosaurussen geleefd hebben en dat gewoon een stukje geschiedenis is dat verzonnen werd. Nuja nog een andere theorie zegt dan weer dat er in het geheim eigenlijk nog steeds dinosaurussen leven op onze planeet.

Misschien moeten die wappies toch maar eens een grote bijeenkomst houden zodat ze hun theorieën wat op elkaar afstemmen.

Lobmans, stop toch eens met die mensen te pesten. Die hebben het zo al moeilijk.

Terug
Bovenaan