Vergeet de Noorse zombies niet.'t Moeten niet altijd die kut zombies zijn he![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergeet de Noorse zombies niet.'t Moeten niet altijd die kut zombies zijn he![]()
Iemand is het onovertroffen Pharaoh en Queen of the Nile vergeten blijkbaar. De beste city builders die ik ken, zelfs nu nog 20 jaar later.Al zie ik dat toch ook bvb. bij games over de prehistorie en city building games over Egypte ook wel een beetje maar dan in veel mindere mate, maar dat was vroeger niet eens een ding en nu dus wel. En de middeleeuwen lijken ook terug van weggeweest te zijn (de vikingen zijn trouwens ook middeleeuwen, maar dat associeer ik daar net iets minder mee).
Damn, kende ik niet, ziet er super uit.Heeft iemand Ender Lilies al gespeeld?
Ziet er verdomd sfeervol uit en uiteraard weer een Metroidvania... :]
Al gespeeldR&C sowieso!

Miljaarde, ik moet eens wat beter leren lezen! SorryAl gespeeld![]()

Star wars jedi fallen order ( heeft ps5 update )Iemand een suggestie voor een PS5 game? Liefst goed SP verhaal, En niet extreem lang.
Spiderman, Demon’s Souls, R&C rift apart al gespeeld.
Was mss aant denken om gwn Sackboy te gaan spelen.
Ik moet zeggen, ik snap de hype niet van Control. I tried it, I really didn’t like it. En dat gebeurt eigenlijk echt niet zo vaak…Hetzelfde met Control.
wsl het spel dat ik het meest wil spelen. nintendo heeft mij goed liggenDragon Quest XI?weer hartzeer toen ik de lijst op de eerste pagina las omdat ik Zelda BOTW zag staan en ik nog steeds weiger een nintendo switch te kopen enkel daarvoorwsl het spel dat ik het meest wil spelen. nintendo heeft mij goed liggen
als iemand een favoriete jrpg heeft voor ps4 dan hoor ik het trouwens graag. behalve kh (gespeeld), ff7r (gespeeld), ni no kuni (gespeeld) of Persona 5 (geen interesse wegens te veel uren cutscenes).

staat al op het lijstje!Dragon Quest XI?![]()
ik lees er altijd goeie dingen over. zal t es bekijken wanneer ik spiderman heb uitgespeeldWorld of Finale Fantasyweer hartzeer toen ik de lijst op de eerste pagina las omdat ik Zelda BOTW zag staan en ik nog steeds weiger een nintendo switch te kopen enkel daarvoorwsl het spel dat ik het meest wil spelen. nintendo heeft mij goed liggen
als iemand een favoriete jrpg heeft voor ps4 dan hoor ik het trouwens graag. behalve kh (gespeeld), ff7r (gespeeld), ni no kuni (gespeeld) of Persona 5 (geen interesse wegens te veel uren cutscenes).
oh de tales titels heb ik al eens zien voorbij komen, berseria, vesperia en tales of arise voor ps4. heb je de andere ook gespeeld, was berseria voor jou de beste? edit: oh tales of arise komt pas in september officieel uit oepsWorld of Finale Fantasy
Dragon Quest XI
Tales of Berseria
Deze 3 heb ik graag gespeeld. Dragon Quest bulkt van de sfeer en de charme maar is wel enorm lang als je het echte einde wil bereiken. Desondanks is het ook leuk om tot het gewone einde te spelen.
Enkel Berseria gespeeld maar ik heb gelezen dat het de beste van de 3 zou zijn. Leuke personages trouwens, waaronder een paar memorabele. Neigt wel meer naar een dungeon crawler (niet dat dat slecht is).oh de tales titels heb ik al eens zien voorbij komen, berseria, vesperia en tales of arise voor ps4. heb je de andere ook gespeeld, was berseria voor jou de beste?
Heeft iemand Ender Lilies al gespeeld?
Ziet er verdomd sfeervol uit en uiteraard weer een Metroidvania... :]
Graag een update als je hem uitgespeeld hebt. Ik wacht op een sale hiervoor.Net aan begonnen en yup, absoluut de moeite!