Ja, ik heb 4 nog niet gespeeld. Ik vond ze alle drie leuk en goed maar 1 was toch van de 3 de minste.Net uit en inderdaad te doen. Vond het alles behalve wauw (natuurlijk wel een game uit 2007). Benieuwd of de rest me meer boeit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ik heb 4 nog niet gespeeld. Ik vond ze alle drie leuk en goed maar 1 was toch van de 3 de minste.Net uit en inderdaad te doen. Vond het alles behalve wauw (natuurlijk wel een game uit 2007). Benieuwd of de rest me meer boeit.
De meeste levels zijn niet co-op. Er zijn wel sommige levels waar je bepaalde stukken enkel met 2 of meer kan doen. Da's dan wel enkel LBP 1. De andere heb ik geen ervaring mee. Het is een zeer laagdrempelig spel en samen door de levels lopen is nog leuk.Dat heeft een goeie coop mode dan?
Best LittleBigPlanet 3 nemen?
De tweede is samen met de 4de de beste uit de reeks. En nummer 4 gaan ze volgend jaar remasteren ook naar PC en ps5Net uit en inderdaad te doen. Vond het alles behalve wauw (natuurlijk wel een game uit 2007). Benieuwd of de rest me meer boeit.
Niet coop maar je kan wel tegelijk spelen altijd?De meeste levels zijn niet co-op. Er zijn wel sommige levels waar je bepaalde stukken enkel met 2 of meer kan doen. Da's dan wel enkel LBP 1. De andere heb ik geen ervaring mee. Het is een zeer laagdrempelig spel en samen door de levels lopen is nog leuk.
InderdaadNiet coop maar je kan wel tegelijk spelen altijd?

Daar heb ik me in ieder geval keihard mee geamuseerd. Let wel: duurt niet zo heel lang.bij de PS4 zat Spider-Man Miles Morales, dat leek me al een fijne starter
Wat zijn dus zowat de beste games voor beginners om alles wat te leren kennen?
Ben nu casual bezig met overcooked, is wel fun, en ook aan unravel begonnen, lang geleden eens gekocht, maar nu pas begonnen... Deze 2 zijn inderdaad aan te radenAangezien @Timberwinter al heel wat goeie AAA games heeft opgesomd, zal ik een paar goede, kleinere indiegames oplijsten waar ik zelf heb van genoten. Een aantal zijn ook met twee of meer in co-op te spelen, dus da's ook altijd fijn.
- Limbo
- Inside
- Celeste
- Rime
- Thomas Was Alone
- Machinarium
- Little Nightmares
- Stick it to the Man
- Life is Strange
- Overcooked 1 + 2 (co-op)
- Unravel (en Unravel 2 bevat co-op)
- Guacamelee 1+2 (co-op)
- Trine collectie (co-op)

Minecraft heeft ook een soort modus waar er geen vijanden zijn en je gewoon kan bouwen. Dat is wel leuk om te beginnen.Even deze terug opgraven.
Met de verlengde kerstvakantie zoek ik wat games om te spelen met een kleuter op PlayStation. We hebben al Lego games gespeeld, Gigantosaurus game, en Bugsnax (kon ze niet autonoom maar is geen erg). Iemand nog suggesties? Zou Minecraft al iets zijn voor haar of is dat veel te vroeg (zelf nooit gespeeld)?
)Zijn er ook goeie familievriendelijke games te vinden, waar de focus niet op constant geweld ligt?

- Borderlands 2Ben nog van plan om Red Dead Redemption te kopen. Zijn er nog must-play titels die niet direct voor de hand liggend zijn? (geen gewone shooters, racegames of voetbalspellen)
Zijn er ook goeie familievriendelijke games te vinden, waar de focus niet op constant geweld ligt?
En qua familievriendelijke games zitten er hierboven geen tussen vrees ik.Journey, The Unfinished Swan en Flower zijn allen best unieke games die demoeite zijn.Zijn er ook goeie familievriendelijke games te vinden, waar de focus niet op constant geweld ligt?
Tom raider wel wat geweld maar ook wat puzzelenHeb me voor het eerst in mijn leven een spelconsole gekocht (PS3) Ben altijd ferme PC gamer geweest, maar ik kom nu op een punt dat ik echt geen goesting meer heb om boven in een hoekje aan mijn pc te kruipen, en liever ontspannen in de zetel plof. Er zijn best wel wat games die nooit uitkwamen op PC die op mijn wenslijst stonden.
Heb me deze week gekocht:
Metal Gear Solid: legacy collection (MSG1 t.e.m. Peace walker)
Uncharted
Worms collection
Heavy Rain
The last of Us
Alpha protocol
Skyrim
Ben nog van plan om Red Dead Redemption te kopen. Zijn er nog must-play titels die niet direct voor de hand liggend zijn? (geen gewone shooters, racegames of voetbalspellen)
Zijn er ook goeie familievriendelijke games te vinden, waar de focus niet op constant geweld ligt?