Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hiervan zal hij dan moeten afkicken als hij zijn duim terug kan gebruikenSlay The Spire

Voor mij 1 van de beste games ooit, misschien wel mijn nummer 1 allertijden. Ik ben er laaiend enthousiast over, maar het spel moet je wel liggen. Het is inderdaad heel veel tekst, maar alles is met The Final Cut volledig voice acted. En hoe! Voor € 14 kan je eigenlijk niet echt sukkelen, denk ik. Maar verwacht je niet aan een typische RPG en verwacht al helemaal geen actie. Deze game is slow paced en heeft het van zijn conversaties en story (en innerlijke strijd van het hoofdpersonage). Maar het doet die dingen zo goed!Disco Elysium Final Cut staat op Steam in sale voor 14€.
Krijgt wel hoge reviews en was GOTY bij PC Gamer indertijd maar wat vind het forum ervan? Eens ergens gelezen dat er vééééééééél te veel tekst was maar heb geen idee.
Zoek al wat games voor op de Steam deck en dit lijkt me nogal relax om erop te spelen.
Voor mij 1 van de beste games ooit, misschien wel mijn nummer 1 allertijden. Ik ben er laaiend enthousiast over, maar het spel moet je wel liggen. Het is inderdaad heel veel tekst, maar alles is met The Final Cut volledig voice acted. En hoe! Voor € 14 kan je eigenlijk niet echt sukkelen, denk ik. Maar verwacht je niet aan een typische RPG en verwacht al helemaal geen actie. Deze game is slow paced en heeft het van zijn conversaties en story (en innerlijke strijd van het hoofdpersonage). Maar het doet die dingen zo goed!

afkicken van het gamen hier
Dinsdag middag werk ongeval gehad, rechtse duim gebroken en ben juist rechtshandig.
Weet niet of er games zijn waarbij je je rechtse duim niet nodig hebt.
Speel op ps5.

Staat geregeld eens in promo voor rond de € 18-20, dacht ik. Misschien binnenkort nog eens een paar euro lager.Ik wacht tot deze in promo staat op PlayStation.
All of the above.- God of War
- Guardians of the Galaxy
- Star Wars Fallen Order
Ok, Disco Elysium is best goed. Nog niet uitgespeeld maar wel leuk. Best origineel voor zo'n type van game.
Zoek nu een spel met iets meer actie. Ben aan't twijfelen tussen het volgende (speel enkel op PC) :
- God of War
- Guardians of the Galaxy
- Star Wars Fallen Order
- ...
- In mindere mate, Elden Ring. Ik denk dat die moeilijkheid mij héél zwaar zou tegensteken.
Iemand die mij iets kan/wil aanraden?
Misschien niet het juiste publiek hier maar is er voor de PS5 een manier om van die dans games op te spelen? Want die officiële camera lijkt daar niet op te werken? Het is voor mijn dochters en ik zou ze liever niet zien rondspringen met mijn gsm in hun handen.
Klopt niet volledig.Ik vermoed dat het over Just Dance gaat? Voor zover ik weet is dat niet mogelijk. Je zit altijd vast aan die gsm. Omwille van die reden zijn we hier voor de switch versie gegaan.
God of War moet je gewoon gespeeld hebben, dat is een klassebak! Zowel gameplay, als story als worldbuilding/character development en graphics.
- God of War
Paar keer aan begonnen maar nooit heel lang gespeeld. Draaide ook niet zo goed op mijn ps4 pro. Mss eens terug aan beginnen op mijn ps5.

Demon Souls remake. Als je bang hebt dat te moeilijk is, begin je gewoon met een Walkthrough he. Zodra je sterk genoeg bent speel je vrij verder. Achteraf gaat ge het u niet beklagen...Staat er iets dat op een hack en slach lijkt in de catalogus van premium ?