De frituur

Nog is een frutje gestoken se

Middel pak met stoofsaus en huisgemaakte tartaar
Grizzly
Frikandel speciaal
Bouletje
Kipfingers
Groot potje tartaar om de vleesjes te laten zwemmen

🤤

En nu platte rust 🥱
Omdat ge zwemmen zo apart had geschreven dacht ik dat ge daarna nog een baantje ging gaan Trekken...

Gelukkig verduidelijkt ge in uwe laatste zin :ROFLMAO:

Edit, ik zie net in de quote dat het de lay-out van mijn gsm scherm was :unsure:

Nog is een frutje gestoken se

Middel pak met stoofsaus en huisgemaakte tartaar
Grizzly
Frikandel speciaal
Bouletje
Kipfingers
Groot potje tartaar om de vleesjes te laten zwemmen

🤤

En nu platte rust 🥱
Als ik ooit een frituur begin hoop ik jezelf en @Mr.Anderson tot mijn clienteel te rekenen. Mijn omzetcijfer zou jaarlijks in de groene cijfers belanden alleen al door jullie twee biesten

Haha, gisteren een frietje gaan halen en er zat een kraslot van Bicky bij.

nen tshirt gewonnen :party:

Bicky T-Shirt "Always hungry"​

I went to de frituur and all I got was this awesome shirt.

IZIC_694-Bicky-Boutique-Product-800x800px-Shirt.png

Ik had er nog een bicky rib en een kaaskroket bijgepakt, en stoofvlees op die bak friet.
Ja kameraad, en ik denken dat ik veel kan eten.

Gisteren Julientje met 2 extra frikandellen bovenop de standaard viandel die erin zit en een bicky cheese. En een pilske of 4.

Ik verlang al terug tot volgende week zondag.

Na een hele week rijst met kip en groenten te eten, was het gisteren tijd voor mijn cheatmeal.

Een Julientje met 2 extra frikandellen bovenop de inbegrepen viandel + bicky cheese + een gewone bicky.
Doorgespoeld met 2 ijskoude biertjes.

Ik kan u zeggen, goed heb ik niet geslapen. :laugh:

Na een hele week rijst met kip en groenten te eten, was het gisteren tijd voor mijn cheatmeal.

Een Julientje met 2 extra frikandellen bovenop de inbegrepen viandel + bicky cheese + een gewone bicky.

Ik kan u zeggen, goed heb ik niet geslapen. :laugh:
Waarom verdeel je die extra frikandel, viandel, bicky cheese en gewone bicky niet over de rest van de week ?

Dan heb je 4 extra cheatdays !!!! En exact dezelfde impact op uw gestel.

Ik snap wel het principe van de cheat meal, maar waarom zoveel?
Hetgeen wat je hier schrijft, dat zou ik nooit opkrijgen (of op z'n minst redelijk slecht vallen).
Moet je echt niet proppen om dat binnen te krijgen?

Hetgeen wat je hier schrijft, dat zou ik nooit opkrijgen (of op z'n minst redelijk slecht vallen).
En vooral waarom zo weinig variatie in vlezekes

Waarom verdeel je die extra frikandel, viandel, bicky cheese en gewone bicky niet over de rest van de week ?

Dan heb je 4 extra cheatdays !!!! En exact dezelfde impact op uw gestel.
Ah neen hé. Op cheatday beperk ik mijn kcal intake en ga ik lopen. Allemaal om dan 's avonds vuile, vettigen brol te kunnen binnenspelen gelijk een beest dat al 7 weken niet meer gegeten heeft.

Er zijn dagen waarop ik zonder moeite alles binnenwerk, er zijn dagen dat ik wat moet proppen.
Waarom zoveel? Omdat ik daar een hele week naar uitkijk en ik dat verdomd lekker vind. Dan sta ik in de frituur en twijfel tussen 2 zaken, dat slaat heel snel om in een fuck it momentje en bestel ik beiden. I regret nothing.

En vooral waarom zo weinig variatie in vlezekes
Dat ligt in periodes. Don't judge me.

Ah neen hé. Op cheatday beperk ik mijn kcal intake en ga ik lopen. Allemaal om dan 's avonds vuile, vettigen brol te kunnen binnenspelen gelijk een beest dat al 7 weken niet meer gegeten heeft.

Er zijn dagen waarop ik zonder moeite alles binnenwerk, er zijn dagen dat ik wat moet proppen.
Waarom zoveel? Omdat ik daar een hele week naar uitkijk en ik dat verdomd lekker vind. Dan sta ik in de frituur en twijfel tussen 2 zaken, dat slaat heel snel om in een fuck it momentje en bestel ik beiden. I regret nothing.

Dat ligt in periodes. Don't judge me.
Da is het ket verdomme!!! Ge leeft maar één keer, alles naar de kloten fretten en genieten!! Laat ze maar ons verketteren als Fat Fuck als ze binnenkort al zwoegend onze kist dragen richting onze put. We zullen geleefd hebben

Ik eet normaalgezien (de afgelopen 18j ongeveer) gemiddeld 2-3 keer frituur per week. Soms was dat 5 keer, soms 1 keer. Zelden geen keer.

En iedereen vraagt: “hoe dan?!”

Tjah. Door niet elke dag choco, chips en cola te eten. Frieten zijn echt wel ok vergeleken met suiker, chocolade, snoep,…

…en een uurtje of 4-6 sport per week helpt ook.

#leangains

Ik eet normaalgezien (de afgelopen 18j ongeveer) gemiddeld 2-3 keer frituur per week. Soms was dat 5 keer, soms 1 keer. Zelden geen keer.
Ik zou makkelijk 5x per week naar de frituur kùnnen gaan, uit goesting, maar Ik probeer dat toch wel ergens mijzelf te ontzeggen.
Het helpt wel dat de laatste jaren waar ik woon er geen echte goede frituur in de buurt is. Dus even stoppen op de terugweg naar huis, uit goesting, zit er niet in.
Ik moet al speciaal ergens naartoe rijden, dus dat scheelt wel uiteraard.

Mijn frituur is letterlijk op 100 meter stappen, als ik thuiskom van het werk dwarrelt de fritgeur soms de tuin al binnen als de wind wat goed staat.
Wel goed om wat karakter te kweken in ieder geval :smile:

Da is het ket verdomme!!! Ge leeft maar één keer, alles naar de kloten fretten en genieten!! Laat ze maar ons verketteren als Fat Fuck als ze binnenkort al zwoegend onze kist dragen richting onze put. We zullen geleefd hebben
Voila! Dat is 't! 'Er over' bestaat niet als het op de frituur aankomt!

En iedereen vraagt: “hoe dan?!”

Tjah. Door niet elke dag choco, chips en cola te eten. Frieten zijn echt wel ok vergeleken met suiker, chocolade, snoep,…

…en een uurtje of 4-6 sport per week helpt ook.

#leangains
Dat is er over. Jezus.

Terug
Bovenaan