De frituur

Paar jaar geleden dit topic geweest. @Topgear was daar nogal een fervent uitprobeerder van frituren over heel Vlaanderen geloof ik.

Paar jaar geleden dit topic geweest.
Misschien eens tijd voor een nieuwe en mag iedere BG-er uit zijn gemeente/buurt max. 1 frituur voordragen.
In dat topic worden er meerdere voorgedragen en was de lijst ellenlang maar zo krijg je een lijstje enkel het beste van het beste :)

Pimped Julientje + bicky cheese. Julientje: frieten, stoofvleessaus, zout, gedroogde ui, frikandel en viandel in stukken, ardeense brochette, toefjes vers gemaakte tartaar en dan bij thuiskomst zelf nog enkele toefjes cocktail erbij gedaan omdat ik daar plots zin in had.

Laat je niet bedriegen, dat was een serieuze hoeveelheid, mijn grote pint (33 cl) geeft de illusie dat alles kleiner is dan het is.

Enorm van genoten. Mijn bakske uitgelekt.

Mijn frituurbaas wist me te zeggen dat, indien we ooit een frietmeeting houden in zijn frituur, hij voor iedereen een Julientje wilt maken dat naar believen gepimpt kan worden. Zo gek mogelijk, het kan.

Peace out bitches.

Pimped Julientje + bicky cheese. Julientje: frieten, stoofvleessaus, zout, gedroogde ui, frikandel en viandel in stukken, ardeense brochette, toefjes vers gemaakte tartaar en dan bij thuiskomst zelf nog enkele toefjes cocktail erbij gedaan omdat ik daar plots zin in had.

Laat je niet bedriegen, dat was een serieuze hoeveelheid, mijn grote pint (33 cl) geeft de illusie dat alles kleiner is dan het is.

Mijn frituurbaas wist me te zeggen dat, indien we ooit een frietmeeting houden in zijn frituur, hij voor iedereen een Julientje wilt maken dat naar believen gepimpt kan worden. Zo gek mogelijk, het kan.

Peace out bitches.
Ik ga de gepimpte Julien proberen vanavond, minus de ardeense brochette en cocktailsaus!

Peace out bitches.
Ik ben mee!
Moet wel toegeven dat ik vorige week in een zotte bui zo´n ardeense sate heb getest en vond dat serieus tegenvallen. Zijn die blokskes gepaneerd ´varkensvlees´ niet gewoon separator? Kon allesinds helemaal niet tippen aan een reguliere sate.

texas & mini.jpg

Ongelooflijk om hier te zien hoeveel mensen een Bicky bestellen bij de frituur eigenlijk.

Heb dat eens enkele keren geproefd en heb er nooit de charme van gezien.

Mijn vorig frituur in Antwerpen had fantastische rundsburgers (kwaliteitsvlees en vers beleg), maar een Bicky heeft me nooit echt overtuigd.

Ik dacht altijd dat tomaat (net als aardappel) behoorde tot de familie van de nachtschade :p .

Terug
Bovenaan