Brochetje was mijn favo frituur in de tijd dat de Chinezen ze bakten. Is dat nu nog zo of terug overgenomen? Woon niet meer rond Lievegem
Geen idee, intussen ook al een paar jaar geleden dat ik er nog eens geweest ben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brochetje was mijn favo frituur in de tijd dat de Chinezen ze bakten. Is dat nu nog zo of terug overgenomen? Woon niet meer rond Lievegem
Ik wou net komen posten met de vraag of iemand dit artikel kan delen. Heb zelf geen HLN+![]()
Vergeet ook kleine zaken niet hé.Denk vooral dat volgende elementen belangrijk zijn:
- Grote parking
- Veel zitgelegenheden
- Ligging langs een drukkere baan
- Breed aanbod
- Efficiente take-away (efficient online systeem) & snelle doorlooptijden
En zolang de kwaliteit dan degelijk is (zonder per se uit te blinken), is zoiets een goudmijn.
Denk vooral dat volgende elementen belangrijk zijn:
- Grote parking
- Veel zitgelegenheden
- Breed aanbod
En zolang de kwaliteit dan degelijk is (zonder per se uit te blinken), is zoiets een goudmijn.
Bellegem heeft het voordeel van hun huisbereide gerechten en grote porties. Voor de grote meerderheid van de bevolking is dat gewoon een kwaliteit. (Zeker in West Vlaanderen, als men te spreken is van een restaurant hoor je nogal vaak "en twos vele wok")In die lijst op plaats 2 staat ook Bellegems friethuisje bij Kortrijk.
Beantwoordt perfect aan de beschrijving van Racing_Genk.
Heeft alle van die voorwaarden, maar ik vind de kwaliteit gewoon aanvaardbaar. Absoluut niet mijn vaste frituur, maar wel degene waar we stoppen als we s'avonds terugkeren van een lange roadtrip of iets dergelijk.
Je verdient daar wel hopen geld mee, maar je mag niet vergeten dat je sociaal leven jarenlang naar de zak is. Je kan je frituur wel eens uit handen geven, maar personeel kost hopen geld dus als je "binnen" wil zijn als friturist moet je zoveel mogelijk zelf werken en dat is fysiek en mentaal best wel slopend. Je kan dat niet volhouden zonder daar een of andere passie voor te hebben.Denk vooral dat volgende elementen belangrijk zijn:
- Grote parking
- Veel zitgelegenheden
- Breed aanbod
Maar als je hiervoor kiest, vind je een bloeiend, druk sociaal leven misschien niet zo belangrijk anders begin je er niet aan of haak je vroegtijdig af. Misschien vind je werken met je partner belangrijker en droom je van een all in luxe-oord vakantie op je oude dag.Je verdient daar wel hopen geld mee, maar je mag niet vergeten dat je sociaal leven jarenlang naar de zak is. Je kan je frituur wel eens uit handen geven, maar personeel kost hopen geld dus als je "binnen" wil zijn als friturist moet je zoveel mogelijk zelf werken en dat is fysiek en mentaal best wel slopend. Je kan dat niet volhouden zonder daar een of andere passie voor te hebben.
Je hebt ook frituurbazen voor wie de zaak net hun boeiend en druk sociaal leven is. Die genieten er van om telkens nieuwe mensen te ontmoeten en een praatje te maken met de vaste klanten.Maar als je hiervoor kiest, vind je een bloeiend, druk sociaal leven misschien niet zo belangrijk anders begin je er niet aan of haak je vroegtijdig af. Misschien vind je werken met je partner belangrijker en droom je van een all in luxe-oord vakantie op je oude dag.
Waar we vroeger woonden was er een top frituur die alles in puntzakken stak die hij zelf plooide uit dat papier die ze nu rond de bakjes friet doen.Iemand die soms nog nostalgisch terug denkt aan het houten friethok dat vroeger op menige plek stond ?
Een mitrailette moet echt met echt half stokbrood ipv van die voorgebakken shit.Jawel dames en heren, we leven nog. Het is al een hele tijd geleden dat ik nog eens mijn koningsmaaltijd met jullie gedeeld heb. Vandaag frituur toe, maar geen eten in huis. Dan maar naar de minder goeie frituur voor een mitrailette (zonder groenten ofc), kleintje en curryworst. (Klik)
Met als kers op de taart. (Klik)
Ah sans légumes en ne pintje godverdoemeJawel dames en heren, we leven nog. Het is al een hele tijd geleden dat ik nog eens mijn koningsmaaltijd met jullie gedeeld heb. Vandaag frituur toe, maar geen eten in huis. Dan maar naar de minder goeie frituur voor een mitrailette (zonder groenten ofc), kleintje en curryworst. (Klik)
! Befferke is fier op u ze copain 
Een mitrailette moet echt met echt half stokbrood ipv van die voorgebakken shit.

En zoals de traditie het voorschJawel dames en heren, we leven nog. Het is al een hele tijd geleden dat ik nog eens mijn koningsmaaltijd met jullie gedeeld heb. Vandaag frituur toe, maar geen eten in huis. Dan maar naar de minder goeie frituur voor een mitrailette (zonder groenten ofc), kleintje en curryworst. (Klik)