Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Broodje wordt altijd licht geroosterd zodat de buitenkant licht krokant is. Vanbinnen lekker mals uiteraard.die zijn er idd niet verkeerd uit die frieten. De bicky op het eerste zicht ook, maar mss is het broodje al wat oud?
Idem. Als we met de kinderen naar een pretpark gaan (wat ik overigens ook zo goed als nooit deed met m'n ouders) en we eten ter plaatse voelt dat nog steeds als heel onverantwoord aan, alsof ik met m'n geld smijt.Voor de rest ben ik opgegroeid met het feit dat er geen geld was voor frieten uit de frituur.
Bicky rib*De helft van de bicky cheese die u vrouwke ni kon opkrijgen ontbreekt nog![]()
Ik ben in congé dus fret- en zuipfestijn met de collega's en zuipmaatje zal er niet inzitten deze avond@Beffer is 't vanavond prijs bij u? 't Is donderdag hé!
. Deze avond doorbrengen met het vrouwke met een bescheiden glas duvel en zelfgemaakt gerechtje (zonder frit
). Maar volgende week haal ik hopelijk mijn schade in en volgt er een uitgebreid verslag van mijn gore uitspattingen. Sorry to disappoint you broDa Julientje, wa zat daar weer allemaal bij? Ik weet dat dat een combo was van vanalles, maar dat kennen wij hier niet... Ik krijg er wel goesting van met ernaar te kijken, en dan nog niet veel gegeten deze middagIk stel voor dat er ook eens foto's gepost worden van jullie bestelling. Dan kunnen we de hoeveelheid, dikte, en andere vetzakkerij beter beoordelen.
Aanschouw mijn maaltijd van afgelopen zondag:
Mmmmmm
Julientje met extra frikandel en een bicky cheese. Een ijskoude pils hoort er nu eenmaal ook bij.

All is good. Ik ga een efforke doen zondag om den boel hier op peil te houden.Ik ben in congé dus fret- en zuipfestijn met de collega's en zuipmaatje zal er niet inzitten deze avond. Deze avond doorbrengen met het vrouwke met een bescheiden glas duvel en zelfgemaakt gerechtje (zonder frit
). Maar volgende week haal ik hopelijk mijn schade in en volgt er een uitgebreid verslag van mijn gore uitspattingen. Sorry to disappoint you bro
Frieten, satékruiden, stoofvleessaus, mayonaise, gedroogde ajuintjes en een viandel in stukjes.Da Julientje, wa zat daar weer allemaal bij?
Aangevuld met 2 wachtpinten en 1 doorspoelpint neem ik aan? Verder is dit de ideale beschrijving van happiness!Frieten, satékruiden, stoofvleessaus, mayonaise, gedroogde ajuintjes en een viandel in stukjes.
Aangezien 1 viandel maar weinig is vraag ik standaard 2 frikandellen in stukken erbij. Behalve als ik een bicky bijvraag, dan 1 frikandel.

Waarom heb ik ondertussen een beeld van @Mr.Anderson en @Beffer in mijn hoofd die ‘lady en de vagebond’-gewijs een frikandel aan het eten zijn met een wachtpintje in hun andere hand?

2 boys one frikandel
FTFY2 boys one curryweust
Was dit met chat ai gemaakt of gewoon zo los gevonden??

Photoshop. Paar afbeeldinkjes van Google en wat Gen. Fill. Duidelijk weer tijd te veel.Was dit met chat ai gemaakt of gewoon zo los gevonden??

Uiteraard! Veelal ervoor enkele pinten met vrienden, enkele tijdens het wachten en dan een stuk of 2 tijdens het eten.Aangevuld met 2 wachtpinten en 1 doorspoelpint neem ik aan? Verder is dit de ideale beschrijving van happiness!
Ge moet daar niet jaloers van zijn.Waarom heb ik ondertussen een beeld van @Mr.Anderson en @Beffer in mijn hoofd die ‘lady en de vagebond’-gewijs een frikandel aan het eten zijn met een wachtpintje in hun andere hand?
Ik dacht precies hetzelfde!Was dit met chat ai gemaakt of gewoon zo los gevonden??
Wel wat weinig vlezekes op de menu![]()
You made my day, dear sir.Photoshop. Paar afbeeldinkjes van Google en wat Gen. Fill. Duidelijk weer tijd te veel.![]()

Ik denk dat mijn friturist me nog nooit nuchter heeft gezien. Vroeger toen ik als kind met mijn vader naar de frituur ging was er altijd die ene creepy frituurzatlap die daar ne ganse avond tegen de friturist aan het lallen was (hoe hield die friturist da uit?). Als tvrouwke geen stok achter de deur hield was ik nu met verve in zijn voetsporen getreden. Tvrouwke weet ook dat ze geen dîner moet voorbereiden alsk gezopen heb want dan staat mijn hoofd maar naar 1 ding: FRIETEN GODVERDOMME!!Uiteraard! Veelal ervoor enkele pinten met vrienden, enkele tijdens het wachten en dan een stuk of 2 tijdens het eten.
Precies of ik verander de zondag in één of ander beest.
Die curry, ui, mosterd in die joppiesaus doen het voor mijWoensdag was het ne gewone met een potje stoofvleessaus, een potje joppiesaus, een berehap, een bouletje in z'n geheel lichtjes gebakken, 5 kippets van de kinderen en een stuk lookworst.
.Mijn frituur heeft nu dit. Ook zeer lekker. Nog wel nergens in de winkel gezien:Die curry, ui, mosterd in die joppiesaus doet het voor mij.
Ik ga eens kijken waar ik dit zal kunnen aanschaffen. Merci voor de tipMijn frituur heeft nu dit. Ook zeer lekker. Nog wel nergens in de winkel gezien:
![]()