De frituur

Gackie mammoet heeft hij recent gezegd komop jongens posts memoriseren die hier gepost worden hé kleine moeite.

(Het ergste is ik weet het echt nog zo uit het hoofd :lol:).

Gackie mammoet heeft hij recent gezegd komop jongens posts memoriseren die hier gepost worden hé kleine moeite.

(Het ergste is ik weet het echt nog zo uit het hoofd :laugh:).
Bijna! G'ackie met BBQ-saus, geen idee of dat overal zo noemt (die saus) maar 't is geen mammoet.

Ja menne man, de belcrunch is echt goed. We wisselen af tussen 2 frituren, jongste zoon eet heel graag steppefrietjes en in deze frituur hebben ze er goeie. Meestal eten we ook daar, bij de andere frituur is het afhaal en daar bestel ik meestal een G'ackie met belachelijk veel saus.
geef toe dat het verwarrend was voor een actieve lezer.

Temeer omdat die g'ackie gesneden is als een belcrunch!!!!!

Belcrunch_visual_NL-1.png

images

Ohh mannen, al 12 dagen niet meer in de frituur geraakt, en sinds gisteren zo´n goesting... Ben dit weekend weg dus enige kans op frietjes is misschien zondagavond. Ik ben aan´t sterven!!!

12 dagen en pas komend weekend lukt het niet. Dan doe je het jezelf aan he.
Pas gisteren goesting gekregen, gisteren en vandaag is frituur toe en dit weekend ben ik weg.

JA SORRY IK BEN OOK NI PERFECT EH.
Mag ik vriendelijk vragen om alle frituurfoto´s dit weekend in een spoiler te zetten om mijn leed te verzachten.

Pas gisteren goesting gekregen, gisteren en vandaag is frituur toe en dit weekend ben ik weg.

Mag ik vriendelijk vragen om alle frituurfoto´s dit weekend in een spoiler te zetten om mijn leed te verzachten.
Je mag dat zeker vragen.

Ik stel wel voor om die vraag negatief te beantwoorden.

@Remake deze post moet toch een of andere forumregel verbreken?
Geef die man ONMIDDELLIJK strafpunten

Gisteren frietjes :drool:

Bekijk bijlage 36612

Bekijk bijlage 36613

En ja, ik heb nog natuurlijk nog bijgepakt.
Ma kerel. Die frieten zien er zot lekker uit. Uw vlees die aan 't tieren is tijdens het verdrinken in de saus. Uw wachtpilske. Alles kan hier afgevinkt worden. Ge hebt zelfs dezelfde vorken als wij! Ik zie met plezier dat ongebakken ding door de vingers. Elk z'n goesting, maar naar een frituur gaan om iets 'niet in het vet' te bestellen vind ik vreemd. Dat is hetzelfde als een condoom aandoen tijdens het vrijen met uw vrouw of een koude glühwein bestellen op een kerstmarkt.

Toch een perfecte 6 op 7!

Terug
Bovenaan