Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijna! G'ackie met BBQ-saus, geen idee of dat overal zo noemt (die saus) maar 't is geen mammoet.Gackie mammoet heeft hij recent gezegd komop jongens posts memoriseren die hier gepost worden hé kleine moeite.
(Het ergste is ik weet het echt nog zo uit het hoofd).
Dju! En k was er nog zo zeker vanBijna! G'ackie met BBQ-saus, geen idee of dat overal zo noemt (die saus) maar 't is geen mammoet.
.POSTS MEMORISEREN IS KLEINE MOEITE HE MANNEKEDju! En k was er nog zo zeker van.
geef toe dat het verwarrend was voor een actieve lezer.Ja menne man, de belcrunch is echt goed. We wisselen af tussen 2 frituren, jongste zoon eet heel graag steppefrietjes en in deze frituur hebben ze er goeie. Meestal eten we ook daar, bij de andere frituur is het afhaal en daar bestel ik meestal een G'ackie met belachelijk veel saus.
Precies wel wa weinig saus.Gisteren frietjes
Bekijk bijlage 36612
Bekijk bijlage 36613
En ja, ik heb nog natuurlijk nog bijgepakt.
Klopt mijne vriend, het is u vergeven, te meer omdat een Belcrunch ook fucking lekker is.geef toe dat het verwarrend was voor een actieve lezer.
Temeer omdat die g'ackie gesneden is als een belcrunch!!!!!
![]()
![]()
Kou bouletje voor erbij is god tier.Die rauwe bolet is wel next level
Ik weet het, ik had maar justekes genoegPrecies wel wa weinig saus.
.12 dagen en pas komend weekend lukt het niet. Dan doe je het jezelf aan he.Ohh mannen, al 12 dagen niet meer in de frituur geraakt, en sinds gisteren zo´n goesting... Ben dit weekend weg dus enige kans op frietjes is misschien zondagavond. Ik ben aan´t sterven!!!
Pas gisteren goesting gekregen, gisteren en vandaag is frituur toe en dit weekend ben ik weg.12 dagen en pas komend weekend lukt het niet. Dan doe je het jezelf aan he.
Je mag dat zeker vragen.Pas gisteren goesting gekregen, gisteren en vandaag is frituur toe en dit weekend ben ik weg.
JA SORRY IK BEN OOK NI PERFECT EH.
Mag ik vriendelijk vragen om alle frituurfoto´s dit weekend in een spoiler te zetten om mijn leed te verzachten.
@Remake deze post moet toch een of andere forumregel verbreken?Pas gisteren goesting gekregen, gisteren en vandaag is frituur toe en dit weekend ben ik weg.
JA SORRY IK BEN OOK NI PERFECT EH.
Mag ik vriendelijk vragen om alle frituurfoto´s dit weekend in een spoiler te zetten om mijn leed te verzachten.
We zijn al bezig achter de schermen om te kijken wat de zwaarste straf kan zijn. We gaan hier niet licht over.@Remake deze post moet toch een of andere forumregel verbreken?
Geef die man ONMIDDELLIJK strafpunten
Pek en veren!!!We zijn al bezig achter de schermen om te kijken wat de zwaarste straf kan zijn. We gaan hier niet licht over.
Ma kerel. Die frieten zien er zot lekker uit. Uw vlees die aan 't tieren is tijdens het verdrinken in de saus. Uw wachtpilske. Alles kan hier afgevinkt worden. Ge hebt zelfs dezelfde vorken als wij! Ik zie met plezier dat ongebakken ding door de vingers. Elk z'n goesting, maar naar een frituur gaan om iets 'niet in het vet' te bestellen vind ik vreemd. Dat is hetzelfde als een condoom aandoen tijdens het vrijen met uw vrouw of een koude glühwein bestellen op een kerstmarkt.Gisteren frietjes
Bekijk bijlage 36612
Bekijk bijlage 36613
En ja, ik heb nog natuurlijk nog bijgepakt.
Dan toch gefrituurde veren?Pek en veren!!!