Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De uitbater?3x raden wie in het frituur staat.
lame. Hij moest 3 keer raden.Yep. 10 punten!
De eerste twee heb ik niet gepost.lame. Hij moest 3 keer raden.

Was het @zwarten die uw bestelling ging halen?
Je kan ook dubbel zoveel bestellen.Herstellende van griep, laatste 4 dagen nauwelijks iets gegeten maar wel al gans de dag zin in frieten. Maar aangezien al hetgeen ik al gegeten heb maar half smaakt zal ik maar nog even wachten![]()
you are goddamn rightNee want zijn vast frituur was dicht en hij eet nog liever boterhammen dan naar een ander frituur te gaan.
Ik heb gelukkig 3 vaste frituren.
Nu weet ik niet op wie ik het meeste trots moet zijn. Gij die de moeite hebt gedaan om 3 frituren te zoeken die ge goed vindt of @zwarten die zijn fritten blijkbaar heel serieus neemt.Nee want zijn vast frituur was dicht en hij eet nog liever boterhammen dan naar een ander frituur te gaan.
Ik heb gelukkig 3 vaste frituren.
Ziet er goed uit, maar wat doet die molensteen op je tafel?Voor alle duidelijkheid: hier ben ik niet trots op (en heb ook niet alles kunnen opeten)
Da’s een travertin pot met deksel ter versieringZiet er goed uit, maar wat doet die molensteen op je tafel?