June
Active member
Frietjes in de airfryer
Snacks weer opwarmen?

Echt he, dan moet ik een gigantische kater hebben, niets in huis & geen bezorging mogelijk zijn én alle supermarkten dicht… én dan nòg hè…
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frietjes in de airfryer

Ja da ziet er toch al wa normaler uit wa de hoeveelheid betreft behalve de sauzen dan , mosterd of pickels godver.....Zaterdag avond, en honger eh (bicky staat niet mee op de foto...
![]()
En wat heb je nadien gegeten?Zaterdag avond, en honger eh (bicky staat niet mee op de foto...
![]()
Nooit geen last van die hoeveelheid ajuin? (Of je omgeving)Frituur was gesloten godverdoeme.
Andere frituur bezocht en op safe gespeeld met een romboutje, maar t was toch da nie.
Jammer jammer
Was dan ook een 'kleintje'Ja da ziet er toch al wa normaler uit wa de hoeveelheid betreft behalve de sauzen dan , mosterd of pickels godver.....
De geldige interne luchtverkeer protocollen blijven in voege.Nooit geen last van die hoeveelheid ajuin? (Of je omgeving)
Nog geen gasboete gekregen?De geldige interne luchtverkeer protocollen blijven in voege.
Alhoewel de overvloed aan ajuin voor extra geluidsoverlast en geurhinder kan zorgen, doen we ons best om dit binnen te perken te houden.

Met pizza lukt dat wel nog, en smaakt het nog goed. Beetje water op de korst en terug de oven in om op te warmenSnacks weer opwarmen?![]()
Echt he, dan moet ik een gigantische kater hebben, niets in huis & geen bezorging mogelijk zijn én alle supermarkten dicht… én dan nòg hè…
Recent getest om restjes pizza in de pan te leggen, met deksel er deels op. Perfect resultaat: knapperige korst en niet uitgedroogd.Met pizza lukt dat wel nog, en smaakt het nog goed. Beetje water op de korst en terug de oven in om op te warmen
Kijk, het moet niet altijd ingewikkeld zijn é.Jawel, om het weekend soepel af te sluiten een derde bezoekje gebracht aan de frituur. Nu is´t wel goed geweest voor een paar dagen. Kleintje, viandel en mexicano.

Knabbelde gij aan uw sate vlezekes terwijl ze nog op´t stokske zitten ofzo? Niet de meest esthetishe foto, wel dik respect dat je uw kinderen de friet microbe aan´t doorgeven bent!Afgelopen weekend nog eens bezoekje gebracht aan de frituur. Drukke zaterdag en weinig tijd om te koken, ideaal excuus om de lokale horeca wat te sponsoren. Op weg naar huis is mijn wederhelft gestopt om de frietjes te bestellen en op te halen, terwijl ik naar huis fietste met de kindjes.
Daar aangekomen alles in voorbereiding gebracht: borden (jaja, we gebruiken borden want da's praktischer), bestek en sausjes klaar gezet.
Een kwartiertje later was m'n vriendin er en kon het feest beginnen. Kinderen aan de salontafel, wij twee in de zetel.
Voor mezelf: kipsaté, bitterballen en kaaskroket. (en een potje samurai want mijn bus was op.)
Mijn wederhelft: sitostick en ragouzi.
Kindjes: bitterballen, chickenfingers, chickennuggets, curryworst en kaaskroket. (verdeeld onder hen drie).
Familiepak en klein frietje.
![]()
Enig minpunt was dat ik de laatste lading uit het familiepak had, dus veel kleine frietjes.
Nee, met de vork een stukje vlees eraf en dan in de samurai onderdompelen. Handiger dat dat wat bij elkaar blijft wanneer dat op m'n bord ligt.Knabbelde gij aan uw sate vlezekes terwijl ze nog op´t stokske zitten ofzo? Niet de meest esthetishe foto, wel dik respect dat je uw kinderen de friet microbe aan´t doorgeven bent!

Als er nu één plaats is waar ik niemand zou aanbevelen om frieten te kopen zijn het wel de 2 kramen op de markt in Brugge. Ik vind het een schande dat alle toeristen denken dat dat onze typisch Belgische frieten zijn. Overpriced brol, dat is 't.Een echt frietkot onder de kerktoren ?hmm ( denk op de markt Brugge )
Gij zit toch ook overal hé man. Is 't geen idee om frituren te beginnen reviewen a la Dave Portnoy? Ik wil uw cameraman zijn.Ps: ik heb per abuis (dat kan al eens gebeuren met een pilsner teveel op) 4 kinderboxen betseld voor 2 kiddos (age 5 & 3)
Dus we hadden wel wat over met 2+2 peepz

Ik ook man, nu ik in dit topic ben verzeild geraakt.Maandagochtend 11:02, en alweer zin in frieten![]()