De frituur

IMG_7199.jpeg

Sinds wanneer hebben de Napoleons een nieuw jasje? En waarom krijg jij die bij een bestelling frieten? :tongue:

Sinds wanneer hebben de Napoleons een nieuw jasje? En waarom krijg jij die bij een bestelling frieten? :tongue:
haha, dat viel me ook op. De reden is wel duidelijk: tis een Antoinnetje, zijn signature dish

ps: dat was een "groot" Antoinnetje, en ik kan u zeggen, 't is veel. De vuurvreter ligt dan ook nog te wachten op mijn terugtocht naar huis met de wagen.

Iedereen kan soms verward zijn maar ge bedoelde dus een pintje
Nee ik drink dat niet. Het was Cola Zero. Elitedrank.

haha, dat viel me ook op. De reden is wel duidelijk: tis een Antoinnetje, zijn signature dish

ps: dat was een "groot" Antoinnetje, en ik kan u zeggen, 't is veel. De vuurvreter ligt dan ook nog te wachten op mijn terugtocht naar huis met de wagen.
Aha ik dacht al dat het De Zoutkorrel was.

ewel, ik doe het soms (vaak), een pintje bij mij frieten. Maar een cola past daar eigenlijk veel beter bij.

Idem, pintje voor en na mijn frieten: perfect. Tijdens: liever koude cola of ice tea.

Dankzij hier de geneugten van het wachtpintje ontdekt, bij de frieten liefst een ijskoude cola!

Amaai het is duidelijk dat er hier wat last hebben van een zonneslag

BTW Maarten de melkmuil zoekt nog volk om mee op stap te gaan.

Wat is het volgende? Ne fristi bij de frietjes?

Amaai het is duidelijk dat er hier wat last hebben van een zonneslag

BTW Maarten de melkmuil zoekt nog volk om mee op stap te gaan.

Wat is het volgende? Ne fristi bij de frietjes?
Op gelijk welk ander moment drink ik u onder tafel :oi22:

Loool duidelijk een zonneslag

Ik zen van Brussel peee, ik doe duvel bij mijn cornflakes

En melk drink ek van a ma eur tet

Loool duidelijk een zonneslag

Ik zen van Brussel peee, ik doe duvel bij mijn cornflakes

En melk drink ek van a ma eur tet
Ici à Bruxelles ket zoals ge al wet, steevast dra wachtpinten en vier doorspoelpinten tijdens ons fritkotbezoek vanaf we onze puberteit bereiken:hug:

Deze waren gisteren toch ook lekker. Frietjes, berehap (crizzly), samurai, happy, mayo en niet op de foto ook nog wat stoofvleessaus :drool:.

IMG_7619.jpg

Gisteren op stap geweest naart frituur met Géraldine'ke, Amandine'ke, Minou'ke en Tiffanie'ke die uiteindelijk ook mijn dessertjes bleken te zijn :drool: alvorens ne stapke in de wereld te zetten bij ondermeer Willy's Moustache. Ik heb ze dan ook getrakteerd, zeg nu nog eens da Befferke geen goei mens is 😇.

Ik heb aan dane kletskop van de friturist gevraagd wat die fucking garnaalkroket staat te doen opt menu waarna ik luidop begon te brullen DAT IK HET NIET BIJ NE FRITUUR VIND PASSEN EN DAT HET NE SNACK IS VOOR JANETTEN, KLEIN KADEEKES EN HOLLANDERS waarna een volledige stilte neerviel. Hier en daar viel er een verontwaardigde felle tegenreactie wat ik ook wel begrijp, iedereen heeft recht op zijn mening en daarvoor zal ik niet iemand neermeppen (tenzij er ne Amerikaanse zot "french frites" besteld of er ene "waar zijn de veggie snacks, waarom al die onschuldige koetjes en varkentjes vermoorden" begint te scanderen (er zijn nu eenmaal grenzen aan mijn tolérance fieu). Welke snack vinden jullie zoal niet in ne fritkot passen lieve frietvrienden? Groetjes van jullie geile en shitfaced vriend, Befferke 😘

Gisteren op stap geweest naart frituur met Géraldine'ke, Amandine'ke, Minou'ke en Tiffanie'ke die uiteindelijk ook mijn dessertjes bleken te zijn :drool: alvorens ne stapke in de wereld te zetten bij ondermeer Willy's Moustache. Ik heb ze dan ook getrakteerd, zeg nu nog eens da Befferke geen goei mens is 😇.

Ik heb aan dane kletskop van de friturist gevraagd wat die fucking garnaalkroket staat te doen opt menu waarna ik luidop begon te brullen DAT IK HET NIET BIJ NE FRITUUR VIND PASSEN EN DAT HET NE SNACK IS VOOR JANETTEN, KLEIN KADEEKES EN HOLLANDERS waarna een volledige stilte neerviel. Hier en daar viel er een verontwaardigde felle tegenreactie wat ik ook wel begrijp, iedereen heeft recht op zijn mening en daarvoor zal ik niet iemand neermeppen (tenzij er ne Amerikaanse zot "french frites" besteld of er ene "waar zijn de veggie snacks, waarom al die onschuldige koetjes en varkentjes vermoorden" begint te scanderen (er zijn nu eenmaal grenzen aan mijn tolérance fieu). Welke snack vinden jullie zoal niet in ne fritkot passen lieve frietvrienden? Groetjes van jullie geile en shitfaced vriend, Befferke 😘
Garnaalkroket bestel ik nu en dan wel eens en is mijn ultieme frituurdessert. Als alles op is eet ik die dan nog met veel smaak op. Altijd een plaatsje voor.

Mosselen vind ik altijd een vreemde keuze in een frituur. Ieder zijn ding, maar wie bestelt er daar nu mosselen?

Terug
Bovenaan