Gisteren op stap geweest naart frituur met Géraldine'ke, Amandine'ke, Minou'ke en Tiffanie'ke die uiteindelijk ook mijn dessertjes bleken te zijn

alvorens ne stapke in de wereld te zetten bij ondermeer Willy's Moustache. Ik heb ze dan ook getrakteerd, zeg nu nog eens da Befferke geen goei mens is

.
Ik heb aan dane kletskop van de friturist gevraagd wat die fucking garnaalkroket staat te doen opt menu waarna ik luidop begon te brullen DAT IK HET NIET BIJ NE FRITUUR VIND PASSEN EN DAT HET NE SNACK IS VOOR JANETTEN, KLEIN KADEEKES EN HOLLANDERS waarna een volledige stilte neerviel. Hier en daar viel er een verontwaardigde felle tegenreactie wat ik ook wel begrijp, iedereen heeft recht op zijn mening en daarvoor zal ik niet iemand neermeppen (tenzij er ne Amerikaanse zot "french frites" besteld of er ene "waar zijn de veggie snacks, waarom al die onschuldige koetjes en varkentjes vermoorden" begint te scanderen (er zijn nu eenmaal grenzen aan mijn tolérance fieu). Welke snack vinden jullie zoal niet in ne fritkot passen lieve frietvrienden? Groetjes van jullie geile en shitfaced vriend, Befferke