De frituur

Ik ben tolerant in t frituur op zich. Maar ik heb x aantal weken terug ne man frieten zien eten in combinatie met een koude schotel.

T schijnt dat hij ondertussen toch terug vast mag eten in t ziekenhuis.

Gisteren op stap geweest naart frituur met Géraldine'ke, Amandine'ke, Minou'ke en Tiffanie'ke die uiteindelijk ook mijn dessertjes bleken te zijn :drool: alvorens ne stapke in de wereld te zetten bij ondermeer Willy's Moustache. Ik heb ze dan ook getrakteerd, zeg nu nog eens da Befferke geen goei mens is 😇.

Ik heb aan dane kletskop van de friturist gevraagd wat die fucking garnaalkroket staat te doen opt menu waarna ik luidop begon te brullen DAT IK HET NIET BIJ NE FRITUUR VIND PASSEN EN DAT HET NE SNACK IS VOOR JANETTEN, KLEIN KADEEKES EN HOLLANDERS waarna een volledige stilte neerviel. Hier en daar viel er een verontwaardigde felle tegenreactie wat ik ook wel begrijp, iedereen heeft recht op zijn mening en daarvoor zal ik niet iemand neermeppen (tenzij er ne Amerikaanse zot "french frites" besteld of er ene "waar zijn de veggie snacks, waarom al die onschuldige koetjes en varkentjes vermoorden" begint te scanderen (er zijn nu eenmaal grenzen aan mijn tolérance fieu). Welke snack vinden jullie zoal niet in ne fritkot passen lieve frietvrienden? Groetjes van jullie geile en shitfaced vriend, Befferke 😘
Uw naam alle eer aangedaan tijdens de dessert ja? ;)

Bestelling is geplaatst om vanavond frietjes te gaan halen.

Mezelf:
-Friet speciaal (mayonaise + tomagrec)
-Bicky burger
-Sito

Vriendin:
-Friet (normaal pakt ze curry of stoofvleessaus, weet het niet meer wat ze nu besteld heeft)
-bicky burger
-Grizzly

Das imo toch normaal, een maaltijd zou uit 450-500 gram eten bestaan.

Mensen die een grote binnen kappen met 3 sauzen en 3 snacks plus nog ne bicky royal das gwn een ander eind van het spectrum en gaat al meer richting vreten.

Anyway ik zit momenteel in een random stad waar je totaal geen frituur cultuur hebt of verwacht maar hier is een nederlands cafe en je kan hier curryworsten krijgen ( speciaal of niet ) en verder nog bitterballen, berehap, bamischijf, party mix en een paar andere dingen.
En de prijzen zijn "normaal", wel eens leuk voor een keer per maand als je van huis zit.

Mensen die een grote binnen kappen met 3 sauzen en 3 snacks plus nog ne bicky royal das gwn een ander eind van het spectrum en gaat al meer richting vreten.

Anyway ik zit momenteel in een random stad waar je totaal geen frituur cultuur hebt of verwacht maar hier is een nederlands cafe en je kan hier curryworsten krijgen ( speciaal of niet ) en verder nog bitterballen, berehap, bamischijf, party mix en een paar andere dingen.
En de prijzen zijn "normaal", wel eens leuk voor een keer per maand als je van huis zit.
Idd

Like i care wat iemand anders van mijn midden pak met 1 sausken en 1 of geen vlezeke denkt.
Absoluut niets. Zelfde zever van mensen op te dringen alcol te drinken.

Een Nederlands café dat een Duits gerecht serveert. Dat is zeker speciaal!

Ik vind dit nergens op slaan hoor.. ben voor allerlei gekkigheid, zeker als er humor in het spel is (maar waar is die hierin?) maar ondertussen bekruipt me het gevoel dat je misschien geen grenzen kent.. Wees niet bang, ik ga geen klacht indienen (dat vind ik doorgaans onzinnig & mi functioneert dit op BG niet). Gay is mi geen scheldwoord tenzij opeens tafelpoot of gordijnen naar iemand roepen ook een scheldwoord is.. De reden, strekking om zoiets te roepen, ontgaat mij volkomen.

Het voelt meer als een ongepaste vorm van pesten. Ik wil voorkomen dat ik meegenomen wordt als onderdeel van de zwijgende meerderheid, waarmee zomaar de indruk zou kunnen ontstaan dat ik mij hierachter schaar. En dat doe ik niet.. allereerst om de reactie niet past bij de posting waarop gereageerd wordt en daarbij omdat Gay als scheldwoord helemaal ongepast is.

Just my 2 cents.

Terug
Bovenaan