De frituur

Ik vind dit nergens op slaan hoor.. ben voor allerlei gekkigheid, zeker als er humor in het spel is (maar waar is die hierin?) maar ondertussen bekruipt me het gevoel dat je misschien geen grenzen kent.. Wees niet bang, ik ga geen klacht indienen (dat vind ik doorgaans onzinnig & mi functioneert dit op BG niet). Gay is mi geen scheldwoord tenzij opeens tafelpoot of gordijnen naar iemand roepen ook een scheldwoord is.. De reden, strekking om zoiets te roepen, ontgaat mij volkomen.

Het voelt meer als een ongepaste vorm van pesten. Ik wil voorkomen dat ik meegenomen wordt als onderdeel van de zwijgende meerderheid, waarmee zomaar de indruk zou kunnen ontstaan dat ik mij hierachter schaar. En dat doe ik niet.. allereerst om de reactie niet past bij de posting waarop gereageerd wordt en daarbij omdat Gay als scheldwoord helemaal ongepast is.

Just my 2 cents.
Thx June :)

Maar zoals gezegd, het kan mij geen hol schelen wat iemand anders van mijn bestelling in het frituur denkt. De absurdheid hiervan gewoon om daarop (wild vreemde ) mensen te gaan beoordelen :frikandel:
Langs de andere kant is het gewoon wat onnozel doen op een forum zeker ... Dit topic heeft een Herman Brusselmans gehalte (van den Aldi).

okay jongens, doei

frituur masochisme is nieuw voor mij :p
Ze lachen hier zelfs nog échte frietliefhebbers uit (zoals mezelf) omdat ik échte frituursnacks zoals een mini-loempia, de fishburger en loempia-saus bestel.
Maar het is wel leuk om te lezen hoe iemand de dag nadien de pot heeft ondergescheten van zijn veel te grote frietbestelling.
Ik hou van dit topic. En van @Beffer x

En t was hier nu juist plezant.

Alsof er hier nu ene ook maar serieus iemand anders zou beoordelen op basis van zijn bestelling.

Ze zouden eens moeten weten dat mijn beste maat gay is en dat ik nachten met hem heb doorgebracht in hotels tijdens vakanties (de tofste pé ever). Nooit heb ik in het echte leven iemand uitgelachen met zijn/haar bestelling, ik heb avonden doorgebracht met veggies en in veggieresto's gefret for god sake. Mijn grappen zijn hier luchtig bedoeld en ik denk dat het belangrijk is om ruimte te houden voor humor, zelfs als die niet altijd 100% in de smaak valt. Het is niet normaal dat de dag van vandaag iemand als Alex Agnew honderden klachten krijgt terwijl die zowat iedereen "viseert" en totaal geen slechte bedoelingen heeft.
Soit, @Yo-Han , "Herman Brusselmans van den aldi", great response maat 😂, mijn excuses alvast indien je je beledigd voelt met mijn reactie. Ik zal hier rekening mee houden

Laatst bewerkt:
Och ja, zand erover als het maar een forum ding is ... Op zwam en lounge weet ik waar ik aan toe ben, hier is het nog steeds lifestyle en eten hé ... en nu naar de frituur jullie. ;)

De laatste weken waren enorm druk, maar ik ben jullie niet vergeten. Enkele sfeerbeelden van afgelopen maand:

Julientje: viandel, frikandel, mexicano, satékruiden, oranje BBQ saus, stoofvleessaus,...

Het mooie van dit topic is dat het niet onder zwam valt. Dus wat die humor betreft: 't is zoals in de frituur é: vettig met veel saus en alles te nemen met een korreltje zout. ❤️

Maar andere mensen beledigen is not done en geen humor. Zwam lounge of whatever. Zo een topic moet fun zijn voor iedereen.
Ik sta nu even @June bij.

@Beffer excuseerde zich, en dat is goed voor mij. Ik richtte me ook op niemand persoonlijk.

hier op het werk moet ik vrijdag frieten bakken.

ik zie hier een fles frituur olie die al 2,5 jaar over tijd is.
Zou dat nog lekker zijn?

je kan misschien zeggen: proef eens, maar heb momenteel geen frieten hier liggen om te bakken, en zou tegen vrijdag al moeten doen..

wat denken jullie? iemand reeds ervaringen?

Zou dat nog lekker zijn?

je kan misschien zeggen: proef eens, maar heb momenteel geen frieten hier liggen om te bakken, en zou tegen vrijdag al moeten doen..

die investering is toch het risico niet waard hé :D

Maak van de gelegendheid gebruik om ossewit te kopen

Zou dat nog lekker zijn?

Je kan dat gewoon proeven aan de fles ze

En gierigaard godverdomme onze gouden stokjes verkloten met 2.5j oude olie ze zouden u uit deze thread moeten bannen!

Je kan dat gewoon proeven aan de fles ze

En gierigaard godverdomme onze gouden stokjes verkloten met 2.5j oude olie ze zouden u uit deze thread moeten bannen!
hihi, tis wel op mijn werk hé, heb je nog niet gelezen in "werk en studie" dat mijn baas zo goed als failliet is ! :p

Nieuwe uitbaters.

Vriendelijke mensen, helaas niet de gehoopte upgrade van de frites

Bijlagen

• F67235DF-4D87-461B-A203-ADB94C0D46C7.jpeg
    F67235DF-4D87-461B-A203-ADB94C0D46C7.jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 37
Nieuwe uitbaters.

Vriendelijke mensen, helaas niet de gehoopte upgrade van de frites
Ik mag hopen dat je geen toestemming hebt gevraagd voor die foto! De ronde potten heb ik hier nog al gezien in´t topic en da´s wel echt geen zicht. Doet me denken aan van die gezonde sla bucht uit den delaaais.

Terug
Bovenaan