Thx JuneIk vind dit nergens op slaan hoor.. ben voor allerlei gekkigheid, zeker als er humor in het spel is (maar waar is die hierin?) maar ondertussen bekruipt me het gevoel dat je misschien geen grenzen kent.. Wees niet bang, ik ga geen klacht indienen (dat vind ik doorgaans onzinnig & mi functioneert dit op BG niet). Gay is mi geen scheldwoord tenzij opeens tafelpoot of gordijnen naar iemand roepen ook een scheldwoord is.. De reden, strekking om zoiets te roepen, ontgaat mij volkomen.
Het voelt meer als een ongepaste vorm van pesten. Ik wil voorkomen dat ik meegenomen wordt als onderdeel van de zwijgende meerderheid, waarmee zomaar de indruk zou kunnen ontstaan dat ik mij hierachter schaar. En dat doe ik niet.. allereerst om de reactie niet past bij de posting waarop gereageerd wordt en daarbij omdat Gay als scheldwoord helemaal ongepast is.
Just my 2 cents.

Maar zoals gezegd, het kan mij geen hol schelen wat iemand anders van mijn bestelling in het frituur denkt. De absurdheid hiervan gewoon om daarop (wild vreemde ) mensen te gaan beoordelen

Langs de andere kant is het gewoon wat onnozel doen op een forum zeker ... Dit topic heeft een Herman Brusselmans gehalte (van den Aldi).
, mijn excuses alvast indien je je beledigd voelt met mijn reactie. Ik zal hier rekening mee houden