RB26DETT
Active member
De borden ook.De pinten waren ook op zo te zien
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De borden ook.De pinten waren ook op zo te zien
Liever in da mandje dan op een bord ze, bah.De borden ook.

Ie wak al ei heb moge ondervinde se Jules fieu@Beffer help us out please
Je denkt dat je gelijk hebt, maar diep vanbinnen weet je dat er oorlog bestaat over dit woord. Jij bestelt “patatje oorlog” en voelt je daar verrassend comfortabel bij. Ze dienen Belgique ook onmiddelijk te verlaten ten straffe van toeken op de bakkes van de hierboven vermelde Echte Mannen.Held.Ie wak al ei heb moge ondervinde se Jules fieu
“Frieten”
Het wordt meestal gebruikt door fils à papa's me ne zijden sjaaltje die letterlijk me hun pakske frite naar huis huppelen alsof ze zich wanen in het besneeuwde toverbos zoals die van de Kronieken van Narnia. Ze nemen de tijd om te genieten en ze hebben het over een “maaltijd”. Ze noemen vaak Robert of Thibaut'je maar vallen best te pruimen en kwil ze lang niet op hun bakkes kloppen in tegenstelling tot (on)mensen die het over "frietjes" hebben waar oa Maarten bijhoort.
“Fritten of frites”
Aha, da zijn d'echten fieu! Strak, duidelijk, geen poespas of gezeik. Ze bestellen monsterporties zonder schaamte en zullen niet aarzelen om ne wacht- en doorspoelpint of 11 in hun kloten te slagen. Ze hebben principes wanneer het gaat om de bescherming van ons Fritcultuur en zullen niet aarzelen om daardoor meteen op de vuist te gaan. Grote kans dat ze ook discussies voeren over de juiste baktemperatuur en ne kopper uitdelen aan de friturist als ze het uithangen… en ze winnen altijd! Ze noemen Befferke, @Mr.Anderson, Swa, en zijn mogelijk de Laatsen Echte Mannen met dikke behaarde zakken en XXXXL curryweusten van minstens 30 cm lang
“Patat”
Jij leeft boven de rivieren of hebt daar te lang rondgehangenJe denkt dat je gelijk hebt, maar diep vanbinnen weet je dat er oorlog bestaat over dit woord. Jij bestelt “patatje oorlog” en voelt je daar verrassend comfortabel bij. Ze dienen Belgique ook onmiddelijk te verlaten ten straffe van toeken op de bakkes van de hierboven vermelde Echte Mannen.
“Frut” (of iets vaags in die richting)
Ze improviseren door het leven. Woorden zijn voor hun meer een suggestie dan een regel. Ze bestellen iets en de friturist moet even pauzeren en denken: “wat bedoelt deze persoon?” Maar hé, ze krijgen uiteindelijk wel altijd extra saus, puur uit verwarring. Zijn ook wat boerkes maar hebben het hart op de juiste plaats en menen het goed met de Belgische Fritcultuur
How how how.“Frut” (of iets vaags in die richting)
Ze improviseren door het leven. Woorden zijn voor hun meer een suggestie dan een regel. Ze bestellen iets en de friturist moet even pauzeren en denken: “wat bedoelt deze persoon?” Maar hé, ze krijgen uiteindelijk wel altijd extra saus, puur uit verwarring. Zijn ook wat boerkes maar hebben het hart op de juiste plaats en menen het goed met de Belgische Fritcultuur
Moest je nog steeds zoeken naar een nieuwe saus, mag je me altijd eens PM'en.Ik zit met een existentiële crisis... ik zou zowaar eens een nieuw sausje willen proberen. Wat raden jullie aan? Ik had mijn oog eens laten vallen op happy saus?? Met wat kan je dat vergelijken of welke smaaktoetsen heeft dat sausje?
Pindasaus al geprobeerd? Een van de weinige positieve bijdragen (samen met Joppiesaus) van Nederland aan onze samenleving.Ik zit met een existentiële crisis... ik zou zowaar eens een nieuw sausje willen proberen. Wat raden jullie aan? Ik had mijn oog eens laten vallen op happy saus?? Met wat kan je dat vergelijken of welke smaaktoetsen heeft dat sausje?
Eentje voor mij, en eentje voor mezelufSnacks delen? wat voor onzin is dat
Ik denk dat je op grindr moet zijn manMoest je nog steeds zoeken naar een nieuwe saus, mag je me altijd eens PM'en.