Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas niet, ben zelf groot fan van Axis&Allies maar is totaal geen animo bij ons om dergelijke games te spelenErvaring met War Room?

Nee niks meer (ook niet bijbetaald).Iemand nog iets gehoord van zijn Unbroken(ik heb niet bijbetaald) het blijft er nu wel heel lang verdacht stil rond.
Op FB gelezen dat mensen van Australië hun game ontvangen hebben, zonder bij te betalen. Blijven hopen en veel geduld hebben, I guess...Artem heeft blijkbaar zich kunnen loswrikken van Golden Bell Studios en heeft nu een deal met een andere publisher. Hij probeert het geld dat hij van daaruit binnen haalt zo veel mogelijk in te zetten om mensen toch hun exemplaar te bezorgen, maar 't is nog altijd bijbetalen of wachten.
Beetje laat dat ik dit zie, maar moest het nog beschikbaar zijn, ben ik zeker geïnteresseerd in de core box!Heb toevallig iemand zijn Marvel United all in pledge kunnen overnemen, nu heb ik de corebox dubbel. (Nog in seal) iemand interesse om enkel de corebox over te nemen? (Heb ook nog een x-men pledge dus als je daar nog iets van wilt kunnen we ook nog iets regelen ;-))
Heb er nog niet echt reclame voor gemaakt - but yep isn og niet weg!Beetje laat dat ik dit zie, maar moest het nog beschikbaar zijn, ben ik zeker geïnteresseerd in de core box!
Is een van mijn allereerste boardgames die ik gebackt heb.Allez, Seize the Bean zou deze week toekomen. Ik hoop nu echt dat het een deftig spel is, anders is dit wel dé boardgame klucht.
Hier van hetzelfde. Net nog eens gechecked: funded op 15/02/‘18…Is een van mijn allereerste boardgames die ik gebackt heb.
3 jaar en een half dus. En wetende dat er grotere projecten op een jaar geleverd kunnen worden.Hier van hetzelfde. Net nog eens gechecked: funded op 15/02/‘18…
't is dat Scythe mijn tweede was en die zelfs te vroeg aankwam, anders weet ik niet of ik uberhaupt nog KS had geprobeerd 
Heb een tracking code gekregen van bpost ondertussen, maar staat nog in verwerking. Dus ik ga ervan uit: deze of volgende weekGelukkig wel aangekomen dan uiteindelijk?
.