De grote Kickstarter/Gamefound thread

Iemand nog iets gehoord van zijn Unbroken :ROFLMAO: (ik heb niet bijbetaald) het blijft er nu wel heel lang verdacht stil rond.

Artem heeft blijkbaar zich kunnen loswrikken van Golden Bell Studios en heeft nu een deal met een andere publisher. Hij probeert het geld dat hij van daaruit binnen haalt zo veel mogelijk in te zetten om mensen toch hun exemplaar te bezorgen, maar 't is nog altijd bijbetalen of wachten.

Ik heb gisteren nog snel snel The Binding of Isaac: Four Souls gebacked (nog een 3 tal daagjes).
Dit is de 2e kickstarter met expansie maar je kan meteen all-in gaan om zo ook de base-game te krijgen (heb ik gedaan, want ik had de eerste kickstarter gemist).

Artem heeft blijkbaar zich kunnen loswrikken van Golden Bell Studios en heeft nu een deal met een andere publisher. Hij probeert het geld dat hij van daaruit binnen haalt zo veel mogelijk in te zetten om mensen toch hun exemplaar te bezorgen, maar 't is nog altijd bijbetalen of wachten.
Op FB gelezen dat mensen van Australië hun game ontvangen hebben, zonder bij te betalen. Blijven hopen en veel geduld hebben, I guess...

Beslist om toch geen Scarface 1920 te backen. Ziet er uit als een mega overhyped game met allemaal verschillende mechanics en overly minitures-fied. Voor diegene die het wel/niet backen... Wat zijn jullie redenen?

Blijkbaar kan via Crowdfinder nog intekenen op Warroom. Serieuze twijfels om er toch voor te gaan.
Prachtig spel en ik denk echt iets voor mij. Ik twijfel alleen of ik genoeg volk op de been zou krijgen om het regelmatig te spelen.

Heb toevallig iemand zijn Marvel United all in pledge kunnen overnemen, nu heb ik de corebox dubbel. (Nog in seal) iemand interesse om enkel de corebox over te nemen? (Heb ook nog een x-men pledge dus als je daar nog iets van wilt kunnen we ook nog iets regelen ;-))

Heb toevallig iemand zijn Marvel United all in pledge kunnen overnemen, nu heb ik de corebox dubbel. (Nog in seal) iemand interesse om enkel de corebox over te nemen? (Heb ook nog een x-men pledge dus als je daar nog iets van wilt kunnen we ook nog iets regelen ;-))
Beetje laat dat ik dit zie, maar moest het nog beschikbaar zijn, ben ik zeker geïnteresseerd in de core box!

Allez, Seize the Bean zou deze week toekomen. Ik hoop nu echt dat het een deftig spel is, anders is dit wel dé boardgame klucht.

Gelukkig wel aangekomen dan uiteindelijk? Het merendeel van mijn KS waren ook altijd wel wat later, maar meestal gelukkig niet een meerjarenplan.

Alleen mijn allereerste is wel een dikke bummer, nog niks gekregen daarvan (https://www.kickstarter.com/projects/sodapopminiatures/super-dungeon-explore-legends). Bijna 5 jaar te laat en counting :unsure: 't is dat Scythe mijn tweede was en die zelfs te vroeg aankwam, anders weet ik niet of ik uberhaupt nog KS had geprobeerd :tongue:

Terug
Bovenaan