De grote Kickstarter/Gamefound thread

En dan is er hier nog niet gesproken over de uitbreiding van Wonderland's War en hun reprint om nog niet te zwijgen over Oathsworn: into the Deepwood (2nd Edition).

Heb net een playthrough van Voidfall gezien met Paul Grogan en de designers. Ben niet overtuigd eerlijk gezegd. Het feit dat het spel pas in 2023 geleverd zal worden, doet me nog meer twijfelen. Misschien toch maar passen voor deze gezien de niet lage kostprijs. :(
1 jaar later na het lezen van de laatste designer update... Galactic Box gebacked een paar uur voor het sluiten van de late pledgemanager.

Oops... hoe ga ik dat weer uitleggen aan vrouwlief.

En dan is er hier nog niet gesproken over de uitbreiding van Wonderland's War en hun reprint om nog niet te zwijgen over Oathsworn: into the Deepwood (2nd Edition).
Oathsworn krijgt wel veruit de beste reviews ooit op BGG. Maar ik kan het geld er niet aan geven, niemand in mijn groep speelt zo'n dingen graag en alhoewel ik daar wél enorm voor te vinden van, vind ik het wat veel geld om dat puur solo te spelen. Jammer :)

Da's echt niet normaal. Er is op CrowdFinder wel een group pledge met 10% korting, maar dan nog blijven de prijzen te belachelijk voor woorden. Precies Kingdom Death: Monster 2.0.

Hoe zot ben ik dan :unsure: als ik zelfs met die prijzen serieus zit te overwegen om het te backen? Ik heb wel verschillende mogelijkheden binnen mijn groepen en interesse om het niet solo te spelen (zelf binnen het gezin gelet hoe Jaws of the Lion loopt). Het feit dat ik graag paint helpt ook niet.

Buiten de prijs en het onredelijke volume dat dit spel brengt, geef aub nog eens wat redenen om mij niet te laten backen :help:

Je hebt al genoeg "ongespeelde" games?

*kijkt zelf vol interesse naar Pampero*

Die counter staat voorlopig maar op 4.....de rest is minstens 1 maal gespeeld.

Gelukkig voor mij neemt Pampero iemand anders van onze groep voor zijn rekening.

Da's geen valabele reden. Hij kan ook een verzamelaar zijn :unsure:

Dat denkt mijn vrouw nu al....en er is nog plek in mijn shelf (niet voor lang meer maar toch).

Kheb nog genoeg tijd voor de KS afloopt om mijn gedacht te veranderen of verder te bevestigen :thinking:

Hoe zot ben ik dan :unsure: als ik zelfs met die prijzen serieus zit te overwegen om het te backen? Ik heb wel verschillende mogelijkheden binnen mijn groepen en interesse om het niet solo te spelen (zelf binnen het gezin gelet hoe Jaws of the Lion loopt). Het feit dat ik graag paint helpt ook niet.

Buiten de prijs en het onredelijke volume dat dit spel brengt, geef aub nog eens wat redenen om mij niet te laten backen :help:
Van wat ik lees/hoor, hebben de keuzes die je maakt niet zo'n invloed op het spelverloop, eerder op de loot/rewards die je krijgt. Maar ongeacht de keuzes kom je min of meer op hetzelfde punt. Tis dus een beetje scripted open world. En de bossfights zelf zouden iets minder immersive zijn dan de tekst buiten de fights.

Hier keek ik hard naar uit, maar die prijzen zijn weer te belachelijk voor woorden… Die zijn het omgekeerde van de “value” die de videogame biedt.

Yes, om 17u had ik toevallig gezien dat het net live was. Na iets van 15 minuten al het doel bereikt. Prijzen zijn voor mij ook te duur op dit moment (Spirit Island kost op dit moment ook rond de 100 euro. Ik durf nog niet te zeggen of dit kan opwegen tegen die klassieker). De video's met gameplay en info moet ik nog eens rustig bekijken.

Ik heb al in tijden geen Kickstarter meer gebacked maar is het handig om nu al die 1$ pledge te backen? Ik zie geen limieten bij de rewards staan, dus dat blijft tot het einde "open" ?

Lijkt mij inderdaad nutteloos om die 1$ te pledgen. Enige reden (die 2e 1$ dan) is om toegang tot de Pledge Manager te krijgen. Zo kan je nog langer nadenken als ik me niet vergis… In ieder geval, het is ook niet gewoon 100$. Het is 100$ + shipping + BTW op het hele bedrag. En dat is dan nog maar voor de base game.

Terug
Bovenaan