ook leuk als moderatorDat kan ook gewoon verholpen worden door dit soort stukjes over te zetten naar het juiste topic.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ook leuk als moderatorDat kan ook gewoon verholpen worden door dit soort stukjes over te zetten naar het juiste topic.

Vind ik ook wel ambetant.. Als er een totaal andere discussie dan bezig is en je smijt dat ertussen dan is het totaal niet meer overzichtelijk hoe de discussie eigenlijk tot stand gekomen is.Dat kan ook gewoon verholpen worden door dit soort stukjes over te zetten naar het juiste topic.

Wat is dan het nut van opsplitsen als je toch zomaar alles overal kan plaatsen?Vreemd dat er na 20 pagina's nog altijd getwijfeld wordt over de meerwaarde van het opsplitsen
Alles krampachtig in "de juiste thread" willen is onnodig. De discussie over gemiddelde snelheden kan perfect hier.

Ik had hetzelfde probleem. Gewoon een Ant+ Dongle gekocht en probleem is opgelost hierVreemd dat er na 20 pagina's nog altijd getwijfeld wordt over de meerwaarde van het opsplitsen
Alles krampachtig in "de juiste thread" willen is onnodig. De discussie over gemiddelde snelheden kan perfect hier.
Om het over een andere boeg te gooien!
Iemand sinds de update ook last dat zijn HS-strap wegvalt tijdens het rijden? Sinds donderdag heb ik af en toe dat deze wegvalt.
En na een tijdje (1min ongeveer) komt hij terug. In het pairing screen krijg je dan nog signal.
Hiervoor werkte alles gewoon perfect.
Meteen wel het voordeel aan een app als Strava dat zwart op wit toont dat je weldegelijk progressie maakt ook al voelt het niet altijd zo.Die Maude was absoluut een beest. Ik vond het een leuk concept, volgens mij zelfs gewoon TV-waardig. Mooie regie en beelden bovendien.Iemand nog naar de afleveringen van Zwift Academy finals gekeken? Vond het wel best te pruimen. Dat gezever van GCN soms wat doorgespoeld wel.
Die Maud was echt indrukwekkend, was weinig twijfel over dat die gekozen zou worden ook al was die Rachel ook ijzersterk. Zullen we hopelijk nog veel van horen. Eerste afleveringen was Sam Hill bij de mannen verbluffend sterk maar denk dat potentieel bij die Alex gezien leeftijd en betere rijkunsten wellicht een pak beter waren wat dan voor een makkelijke keuze zorgt na die laatste twee uitstekende ritten.
Als dertiger vond ik het ook wel leuk dat er ook een oudere finalist bij zat met Caitlyn (31 jaar) en dat ze toch tot het bittere eind bleef strijden. Is niet alsof ze 15 jaar trainingservaring had om op terug te vallen of zo, dus blijft knap.
Ik heb zelf ook eens mijn ritten op Zwift van begin oktober erbij gehaald en ben ondertussen circa 30 watt sterker in hoge zone 2 aan 125-128 HR gemiddeld gedurende 80-100 minuten. Had het gevoel dat ik er amper op vooruit was gegaan dus dat is wel een leuke verrassing. Top end zal minder indrukwekkend gestegen zijn maar is nu ook geen prio. Het teveel aan alcohol en vettig eten dezer dagen maakt wellicht dat ik daar sowieso weinig hoge toppen scheer.Meteen wel het voordeel aan een app als Strava dat zwart op wit toont dat je weldegelijk progressie maakt ook al voelt het niet altijd zo.
Maar er wordt er niet veel meer over zwift gepost nu?Praten over verkeersregels buiten in de smarttrainerthread.
Wat een geniaal idee om het topic te splitsen!
Al weet je natuurlijk niet hoe all in Yates die col ooit gereden heeft. Lars van der haar staat ook in de top 10 van die komDie Maude was absoluut een beest. Ik vond het een leuk concept, volgens mij zelfs gewoon TV-waardig. Mooie regie en beelden bovendien.
Dat die Alex er op die laatste helling even lang over doet als Yates, geeft wel aan dat hij iets in zijn mars heeft.
. 
In de herfst en winter lijkt mij dat weinig verrassend.Maar er wordt er niet veel meer over zwift gepost nu?

Als er aan je wahoo account rollen gekoppeld zijn dan krijg je 2 maand extra.Net gemerkt dat mijn testperiode van SYSTM loopt tot 17/02/2022
Dat zijn lange 14 dagen![]()
Na de finale was het niet alleen met kop en schouders? Ze bewijst in die finale ook nog eens dat ze lucide genoeg is om te kijken wat er rond haar gebeurt, en haar finish spreekt ook boekdelen over de gretigheid waarmee ze aan deze wedstrijd deelnam.Moet de laatste aflevering nog zien, al weet ik ondertussen dus al wie er gewonnen heeft. Wordt er wat uitleg gegeven waarom iemand gekozen werd? Maud stak er natuurlijk met kop en schouders boven
Een online community zonder community is nogal pover héVandaag is met de rgt app gereden ipv zwift. Vind het aangenamer beeld dan Zwift, hou niet van hun 'cartoon' omgeving.
Er zit wel amper volk op rgt dus dat moet nog beter.
Ahja en gratis.
Dan heeft Zwift de prioriteiten toch beter voor elkaarIk twijfel er compleet niet dat dat een meerwaarde van exact 0 heeft.Vreemd dat er na 20 pagina's nog altijd getwijfeld wordt over de meerwaarde van het opsplitsen![]()