De grote Smarttrainer thread (oa Zwift, Tacx, etc.)

Dat kan ook gewoon verholpen worden door dit soort stukjes over te zetten naar het juiste topic.
Vind ik ook wel ambetant.. Als er een totaal andere discussie dan bezig is en je smijt dat ertussen dan is het totaal niet meer overzichtelijk hoe de discussie eigenlijk tot stand gekomen is.

Over het algemeen op heel het forum worden er hier iets te rap nieuwe topics gemaakt als het eens over iets anders gaat. Dat was op 9lives precies niet zo.

Vreemd dat er na 20 pagina's nog altijd getwijfeld wordt over de meerwaarde van het opsplitsen :sarcastic:
Alles krampachtig in "de juiste thread" willen is onnodig. De discussie over gemiddelde snelheden kan perfect hier.

Om het over een andere boeg te gooien!
Iemand sinds de update ook last dat zijn HS-strap wegvalt tijdens het rijden? Sinds donderdag heb ik af en toe dat deze wegvalt.
En na een tijdje (1min ongeveer) komt hij terug. In het pairing screen krijg je dan nog signal.
Hiervoor werkte alles gewoon perfect.

Vreemd dat er na 20 pagina's nog altijd getwijfeld wordt over de meerwaarde van het opsplitsen :sarcastic:
Alles krampachtig in "de juiste thread" willen is onnodig. De discussie over gemiddelde snelheden kan perfect hier.
Wat is dan het nut van opsplitsen als je toch zomaar alles overal kan plaatsen?
Waarom zijn er aparte threads als je hier perfect over in groep rijden kan praten op de echte weg en de verkeersregels erbij haalt.

Na 20 pagina's is het gewoon pijnlijk duidelijk dat de grens tussen de twee threads even goed werkt als de grenzen getrokken door koloniaal Europa in Afrika

Ik vind het bijzonder vreemd dat je daar anders over denkt.
Net zoals poeperman al heeft opgemerkt, ben je best wel een betweter. Maar dit is gewoon het bestaan van de zon ontkennen :wtf:

Again; mij maakt het echt niet zoveel uit hoewel dat nu misschien wel zo lijkt. Ik vind het gewoon écht zo frappant dat iemand dit verdedigbaar vindt. Ik zal er over ophouden

Laatst bewerkt:

Om het over een andere boeg te gooien!
Iemand sinds de update ook last dat zijn HS-strap wegvalt tijdens het rijden? Sinds donderdag heb ik af en toe dat deze wegvalt.
En na een tijdje (1min ongeveer) komt hij terug. In het pairing screen krijg je dan nog signal.
Hiervoor werkte alles gewoon perfect.
Ik had hetzelfde probleem. Gewoon een Ant+ Dongle gekocht en probleem is opgelost hier

Iemand nog naar de afleveringen van Zwift Academy finals gekeken? Vond het wel best te pruimen. Dat gezever van GCN soms wat doorgespoeld wel.

Die Maud was echt indrukwekkend, was weinig twijfel over dat die gekozen zou worden ook al was die Rachel ook ijzersterk. Zullen we hopelijk nog veel van horen. Eerste afleveringen was Sam Hill bij de mannen verbluffend sterk maar denk dat potentieel bij die Alex gezien leeftijd en betere rijkunsten wellicht een pak beter waren wat dan voor een makkelijke keuze zorgt na die laatste twee uitstekende ritten.

Als dertiger vond ik het ook wel leuk dat er ook een oudere finalist bij zat met Caitlyn (31 jaar) en dat ze toch tot het bittere eind bleef strijden. Is niet alsof ze 15 jaar trainingservaring had om op terug te vallen of zo, dus blijft knap.

Ik heb zelf ook eens mijn ritten op Zwift van begin oktober erbij gehaald en ben ondertussen circa 30 watt sterker in hoge zone 2 aan 125-128 HR gemiddeld gedurende 80-100 minuten. Had het gevoel dat ik er amper op vooruit was gegaan dus dat is wel een leuke verrassing. Top end zal minder indrukwekkend gestegen zijn maar is nu ook geen prio. Het teveel aan alcohol en vettig eten dezer dagen maakt wellicht dat ik daar sowieso weinig hoge toppen scheer. :D Meteen wel het voordeel aan een app als Strava dat zwart op wit toont dat je weldegelijk progressie maakt ook al voelt het niet altijd zo.

Iemand nog naar de afleveringen van Zwift Academy finals gekeken? Vond het wel best te pruimen. Dat gezever van GCN soms wat doorgespoeld wel.

Die Maud was echt indrukwekkend, was weinig twijfel over dat die gekozen zou worden ook al was die Rachel ook ijzersterk. Zullen we hopelijk nog veel van horen. Eerste afleveringen was Sam Hill bij de mannen verbluffend sterk maar denk dat potentieel bij die Alex gezien leeftijd en betere rijkunsten wellicht een pak beter waren wat dan voor een makkelijke keuze zorgt na die laatste twee uitstekende ritten.

Als dertiger vond ik het ook wel leuk dat er ook een oudere finalist bij zat met Caitlyn (31 jaar) en dat ze toch tot het bittere eind bleef strijden. Is niet alsof ze 15 jaar trainingservaring had om op terug te vallen of zo, dus blijft knap.

Ik heb zelf ook eens mijn ritten op Zwift van begin oktober erbij gehaald en ben ondertussen circa 30 watt sterker in hoge zone 2 aan 125-128 HR gemiddeld gedurende 80-100 minuten. Had het gevoel dat ik er amper op vooruit was gegaan dus dat is wel een leuke verrassing. Top end zal minder indrukwekkend gestegen zijn maar is nu ook geen prio. Het teveel aan alcohol en vettig eten dezer dagen maakt wellicht dat ik daar sowieso weinig hoge toppen scheer. :D Meteen wel het voordeel aan een app als Strava dat zwart op wit toont dat je weldegelijk progressie maakt ook al voelt het niet altijd zo.
Die Maude was absoluut een beest. Ik vond het een leuk concept, volgens mij zelfs gewoon TV-waardig. Mooie regie en beelden bovendien.
Dat die Alex er op die laatste helling even lang over doet als Yates, geeft wel aan dat hij iets in zijn mars heeft.

Die Maude was absoluut een beest. Ik vond het een leuk concept, volgens mij zelfs gewoon TV-waardig. Mooie regie en beelden bovendien.
Dat die Alex er op die laatste helling even lang over doet als Yates, geeft wel aan dat hij iets in zijn mars heeft.
Al weet je natuurlijk niet hoe all in Yates die col ooit gereden heeft. Lars van der haar staat ook in de top 10 van die kom 😀.
Maud was bij de vrouwen 3 niveau's boven de rest. Bij de mannen was het toch lastiger. Sam was heel sterk maar reed puur op de power en kon niet goed sturen. Die Cooper erg explosief, terwijl de meeste ritten toch focusten op de klimmende types. Bij Vine had je toch wat uitslagen in Australische koersen om op af te gaan. Van Alex vind ik enkel een u23 kampioenschap terug. Ook amper 19. We mogen nu ook niet van elke 19-jarige verwachten dat hij vlotjes de stap naar de profs zet. Afwachten zeker 🙂

Moet de laatste aflevering nog zien, al weet ik ondertussen dus al wie er gewonnen heeft. Wordt er wat uitleg gegeven waarom iemand gekozen werd? Maud stak er natuurlijk met kop en schouders boven, bij de mannen was het mij minder duidelijk. En dan vraag ik me af of ze vooral naar cijfers kijken of hoe goed iemand in de groep lag, techniek,...

Die hollandse had via gewone weg ook wel contract gevonden denk ik :unsure:

Sam zou nuttig geweest zijn als helper moest hij wat beter kunnen dalen :D
Maar weer vooral kleine, lichte mannekes in de finale dus abooo to the system :unsure:

Vine, Cooper en Hill reden allemaal bij dezelfde ploeg. Terwijl Alex en Raechel ook bij elkaar in hetzelfde dorp wonen. Men zit dus wel een beetje in dezelfde poel te vissen. Ik neem aan dat een echt goeie Europese belofte die al in een ploeg zit gewoon niet mag deelnemen. (van de ploeg uit)
Net gemerkt dat mijn testperiode van SYSTM loopt tot 17/02/2022

Dat zijn lange 14 dagen :D
Als er aan je wahoo account rollen gekoppeld zijn dan krijg je 2 maand extra.

Moet de laatste aflevering nog zien, al weet ik ondertussen dus al wie er gewonnen heeft. Wordt er wat uitleg gegeven waarom iemand gekozen werd? Maud stak er natuurlijk met kop en schouders boven
Na de finale was het niet alleen met kop en schouders? Ze bewijst in die finale ook nog eens dat ze lucide genoeg is om te kijken wat er rond haar gebeurt, en haar finish spreekt ook boekdelen over de gretigheid waarmee ze aan deze wedstrijd deelnam.

Vandaag is met de rgt app gereden ipv zwift. Vind het aangenamer beeld dan Zwift, hou niet van hun 'cartoon' omgeving.
Er zit wel amper volk op rgt dus dat moet nog beter.

Ahja en gratis.

Vandaag is met de rgt app gereden ipv zwift. Vind het aangenamer beeld dan Zwift, hou niet van hun 'cartoon' omgeving.
Er zit wel amper volk op rgt dus dat moet nog beter.

Ahja en gratis.
Een online community zonder community is nogal pover hé :) Dan heeft Zwift de prioriteiten toch beter voor elkaar

De Wahoo Kickr Core staat momenteel aan €639 (653 incl verz. kosten) op bike-discount.de.
Goede deal? Is dit een betrouwbare website?

Ik twijfel er compleet niet dat dat een meerwaarde van exact 0 heeft.
Is gewoon keiambetant. En de meerderheid had er ook tegen gestemd (maar op iets compleet anders hadden er inderdaad meer voor gestemd).

Terug
Bovenaan