Iemand nog naar de afleveringen van Zwift Academy finals gekeken? Vond het wel best te pruimen. Dat gezever van GCN soms wat doorgespoeld wel.
Die Maud was echt indrukwekkend, was weinig twijfel over dat die gekozen zou worden ook al was die Rachel ook ijzersterk. Zullen we hopelijk nog veel van horen. Eerste afleveringen was Sam Hill bij de mannen verbluffend sterk maar denk dat potentieel bij die Alex gezien leeftijd en betere rijkunsten wellicht een pak beter waren wat dan voor een makkelijke keuze zorgt na die laatste twee uitstekende ritten.
Als dertiger vond ik het ook wel leuk dat er ook een oudere finalist bij zat met Caitlyn (31 jaar) en dat ze toch tot het bittere eind bleef strijden. Is niet alsof ze 15 jaar trainingservaring had om op terug te vallen of zo, dus blijft knap.
Ik heb zelf ook eens mijn ritten op Zwift van begin oktober erbij gehaald en ben ondertussen circa 30 watt sterker in hoge zone 2 aan 125-128 HR gemiddeld gedurende 80-100 minuten. Had het gevoel dat ik er amper op vooruit was gegaan dus dat is wel een leuke verrassing. Top end zal minder indrukwekkend gestegen zijn maar is nu ook geen prio. Het teveel aan alcohol en vettig eten dezer dagen maakt wellicht dat ik daar sowieso weinig hoge toppen scheer.

Meteen wel het voordeel aan een app als Strava dat zwart op wit toont dat je weldegelijk progressie maakt ook al voelt het niet altijd zo.